فیلمبرداری فصل دوم و سوم سریال کره‌ای بازی مرکب به پایان رسیده است و چند روز پیش بازیگران و عوامل طی یک مهمانی، اتمام این پروژه‌‌ی پرهزینه را جشن گرفتند. فصل اول این سریال کره‌ای با استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه شد و به یک پدیده‌ی جهانی بدل گشت.
چارسو پرس: «بازی مرکب» پربیننده‌ترین سریال ب شبکه نتفلیکس است که عدد قابل توجه ۱.۶ میلیارد ساعت بازدید را در اولین روزهای پخش به خود اختصاص داد و به اولین سریال نتفلیکس با بیش از از ۱۰۰ میلیون بیننده در روز انتشار مبدل شد.

در سال ۲۰۲۲ هوانگ دونگ هیوک کارگردان فصل اول «بازی مرکب»، به‌طور رسمی ساخت فصل دوم این مجموعه را تأیید کرد. فصل دوم و سوم این سریال به‌طور همزمان فیلمبرداری شده‌اند و در فاصله‌ی کوتاهی از یکدیگر منتشر می‌شوند. طبق گفته‌ها فصل دوم بازی مرکب (اسکویید گیم) با رقم ۷۵.۲ میلیون دلار بودجه، گران‌ترین پروژه‌ی حال حاضر کره جنوبی است. درآمد شبکه نتفلیکس از فصل اول این سریال محبوب، عددی نزدیک به ۷۳۲ میلیون دلار بود.

فصل ۲ «بازی مرکب» چه زمانی منتشر خواهد شد؟



طبق اعلام رسانه‌های خبری کره‌ای انتظار می‌رود که فصل دوم سریال پرطرفدار «بازی مرکب» تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر شود و نیمه‌ی دوم سال در دسامبر سال جاری و در اواسط آذر ماه در دسترس مخاطبان علاقه‌مند و مشتاق سراسر جهان قرار بگیرد.

براساس گزارش‌ها فصل ۲ «بازی مرکب» شامل ۶ قسمت و فصل سوم آن نیز متشکل از ۶ تا ۷ قسمت است. شبکه‌ی نتفلیکس در پاسخ به گزارش این مقالات اذعان داشت که در حال انجام مراحل پایانی آماده‌سازی انتشار فصل دوم است، اما در حال حاضر نمی‌تواند جزئیات قطعی فصل سوم را فاش و تأیید کند.

لی جونگ جه ستاره‌ی مشهور سریال «بازی مرکب» طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که داستان فصل دوم این سریال، بسیار جذاب‌تر و هیجان‌انگیرتر از فصل نخستین است و تمرکز بیشتری بر روابط میان شخصیت‌ها دارد و به همین سبب فضای داستان عمیق‌تر و تأمل‌برانگیزتر است.

اگرچه جزئیات زیادی درباره‌ی داستان یکی از مورد انتظاترین پروزه‌های شبکه نتفلیکس، در دست نیست، اما کارگردان آن هوانگ دونگ هیوک تأیید کرد که فصل دوم ادامه‌ی طبیعی و منطقی داستان فصل اول است.

ماجراها درفصل ۲ «بازی مرکب» پیرامون شخصیت محوری سونگ گی هون (لی جونگ جه) روایت می‌شود که اسرار افرادی که پشت پرده این بازی کثیف و مرگبار هستند را آشکار می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که او پس از برنده شدن جایزه، در حال عزیمت به آمریکا است تا با دخترش ملاقات کند. اما پیش از سفر درمی‌یابد که عده‌ی دیگری از مردم فقیر، قربانیان دور جدید این بازی دیوانه‌وار هستند.

بیشتر بخوانید: چیزهایی که درباره «بازی مرکب» نمی دانید


سونگ گی هون در یک دو راهی سرنوشت‌ساز، عاقبت تصمیم می‌گیرد از سفر منصرف شود. او تلاش می‌کند تا بازی‌ها را متوقف کند و جلوی کشته شدن شرکت‌کنندگان را بگیرد. هوانگ دونگ هیوک کارگردان سریال «بازی مرکب» در یک مصاحبه ضمن اشاره به شخصیت سونگ گی هون افزود: او بازمی‌گردد تا کاری برای این جهان انجام دهد. او همچنین اشاره کرد که فصل ۲ «بازی مرکب» یک درام سیاسی اجتماعی است و نسبت به فصل اول بازی‌های بیشتر و متنوع‌تری دارد.

لی بیونگ هان بازیگر معروف فصل ۲ «بازی مرکب» در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت: چیزی که هنگام خواندن فیلمنامه‌ی فصل دوم بیش از همه مرا شگفت‌زده کرد، مهارت فوق‌العاده‌ی کارگردان در داستان‌سرایی و خلق کردن یک چیز از هیچ بود! زیرا از هنگام ساخت فصل اول قرار بر این نبود که این سریال فصل دومی داشته باشد؛ به همین علت من از این‌که قصه تا چه اندازه سرگرم‌کننده و جذاب بود، حیرت کردم.



بسیاری از بازیگران فصل اول در فصل ۲ «بازی مرکب» نیز حضور دارند. لی جونگ جه، لی بیونگ هان، گونگ یو، وی ها جون از جمله سوپراستارهای مشهوری هستند، که در فصل دوم و سوم نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

علاوه بر آنها، جمع کثیری از بازیگران جدید نیز به این پروژه‌ی پرستاره پیوسته‌اند. ایم شی وان، یانگ دونگ گون، پارک گیو پیونگ، کانگ هانول، لی جین ووک، جو یو ری، وون جین آه، تاپ (T.O.P) از گروه بیگ بنگ و پارک سونگ هون هنرپیشگان تازه‌ای هستند که در فصل‌ ۲ «بازی مرکب» ایفای نقش کرده‌اند.