یکی از مورد انتظارترین محصولات مرتبط با دنیای دی‌سی به انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader مربوط می‌شود که تیزر جدیدی دریافت کرده است.
چارسو پرس: شوالیه تاریکی شهر گاتهام به عنوان یکی از محبوب‌ترین قهرمانان دنیای کمیک از طرفداران بسیاری در سراسر جهان بهره برده و به شخصیت نمادینی تبدیل شده که صاحب انواع و اقسام پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بوده است. تازه‌ترین اثر مرتبط با او نیز به انیمیشن سریالی Batman: Caped Crusader مربوط می‌شود که پس از فراز و نشیب‌های بسیار بالاخره به مرحله پخش خود نزدیک شده و تیزر جدیدی را دریافت کرده است.

تیزری که توسط کانال پرایم ویدیو از کمپانی آمازون منتشر شده و بالاخره می‌توانیم با صداپیشه شخصیت بتمن آشنا شویم که تا به امروز مخفی نگه داشته شده بود. همیش لینکلیتر بازیگر آمریکایی ۴۷ ساله که سابقه حضور در سریال Midnight Mass را دارد، در این تیزر از بر عهده داشتن صداپیشگی شوالیه شهر گاتهام رونمایی کرده است. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را مشاهده نمایید.


این انیمیشن سریالی مورد انتظار نخستین‌بار برای پخش در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه ریزی شده بود. با این حال تغییرات مدیریتی کمپانی برادران وارنر و لغو ده‌ها پروژه سینمایی و تلویزیونی این مجموعه را تا مرز توقیفی پیش برد و در نهایت به لطف خریداری حق پخش آن توسط کمپانی آمازون نجات پیدا کرد. اثری که از همین حالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

طرفداران دی‌سی می‌توانند در تاریخ ۱ اوت (۱۱ مرداد) شاهد پخش فصل نخست Batman: Caped Crusader با ۱۰ قسمت باشند.