گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که کمپانی سونی به دنبال ساخت فیلم لایو اکشن Miles Morales است.
چارسو پرس: معرفی شخصیت مایلز مورالز در دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی و در انیمیشن‌های بسیار محبوب و موفق Spider-Man: Into the Spider-Verse و Spider-Man: Across the Spider-Verse سبب شده تا هایپ و هیجان مخاطبان و طرفداران برای دیدن این شخصیت در دنیای لایو اکشن بسیار زیاد باشد.

حالا گزارش‌هایی منتشر شدند که بر طبق آن‌ها، کمپانی سونی به دنبال آن است تا فیلم لایو اکشنی حول محور شخصیت «مایلز مورالز» بسازد و در همین راستا نیز به دنبال پیدا کردن بازیگر مناسبی برای ایفای این نقش است. این خبر را جف اسنایدر ارائه کرده است، کسی که خبرهای مهمی را از داخل هالیوود فاش می‌کند.

شایعات مربوط به ساخت فیلم لایو اکشن مایلز مورالز برای چندین سال است که وجود دارد و طرفداران امیدوار هستند که سونی یا استودیو مارول توسعه این پروژه را در دست بگیرند و آن را به حرکت در بیاورند. تهیه‌کننده فیلم‌های مرد عنکبوتی یعنی ایمی پاسکال و آوی آراد نیز قبلا اشاره‌هایی به ساخت این فیلم لایو اکشن داشتند.

شخصیت مایلز مورالز از زمان خلقش در سال ۲۰۱۱ میلادی در کتاب‌های کمیک، به شخصیت بسیار محبوبی تبدیل شده و یکی از نسخه‌های برجسته از مرد عنکبوتی به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. این شخصیت نه تنها در بازی‌ها به تصویر کشیده بلکه انیمیشن‌های سینمایی Spider-Verse نیز از آن ساخته شدند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم لایو اکشن «مایلز مورالز» در دست نیست.