جوئل دیوید مور بازیگر نقش نورم اسپلمن در سری فیلم‌های تحسین‌شده‌ی Avatar با انتشار تصاویری از پشت‌صحنه‌ی Avatar 3، حضور خود را در این فیلم تأیید کرد.
چارسو پرس: جوئل دیوید مور تصاویری جالبی را از سفر خود به نیوزیلند و پشت‌صحنه‌ی فیلم Avatar 3 به اشتراک گذاشته است. این تصاویر همچنین به بازگشت جووانی ریبیسی در نقش پارکر سلفریج و دیلیپ رائو در نقش مکس پتل در فیلم Avatar 3 اشاره دارند. 

 

 


دیوید مور در ضمیمه‌ی این تصاویر نوشته است:
حضور در ولینگتون در نیوزیلند همیشه حس نوستالژیکی دارد. بودن در اینجا به مدت ۱۷ سال برای ساخت این فرنچایز به همراه چهره‌های آشنا و دوستانمان و کار و تلاش برای به سرانجام رساندن این پروژه، این مکان را به خانه‌ی دوم ما تبدیل کرده است. خانواده‌ی ما بزرگ شده است؛ اما این مسئله در مأموریت و روند کاری ما تغییری ایجاد نکرده است.
من از خانواده‌ی آواتار تشکر می‌کنم و بی‌صبرانه منتظرم تا شما آنچه در پیش‌رو است را تماشا کنید. (تصویر آخر فلش‌بکی از همکاران خارق‌العاده‌ی من است که ۱۷ سال پیش گرفته شده است.)

فیلم Avatar 3 به کارگردانی جیمز کامرون و بر اساس فیلمنامه‌ای از شخص وی، ریک جافا و آماندا سیلور توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به سم ورثینگتون و زوئی سالدانا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم Avatar 3 منتشر نشده است؛ با این حال پیش‌تر جان لاندو، تهیه‌کننده‌ی این سری، از نقش مهم پارکر سلفریج با بازی جووانی ریبیسی در داستان این اثر خبر داده بود.

فیلم Avatar 3 در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.