ستاره فیلم Madame Web عدم موفقیت این اثر سینمایی را به خاطر اینترنت می‌داند.
چارسو پرس: فیلم «مادام وب» نسخه‎‌ای فرعی از دنیای مرد عنکبوتی به شمار می‌رود که در اوایل سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و از نقطه نظر منتقدان و بینندگان به اثری ناامیدکننده تبدیل شد. در حالی که دلایل متعددی برای شکست این پروژه سینمایی وجود دارد اما ستاره این فیلم یعنی اما رابرتز فکر می‌کند که شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ مسخره کردن همه چیز در اینترنت نقش بسیار مهمی در عملکرد ضعیف این اثر سینمایی داشته است.

علاوه بر اما رابرتز، بازیگران سرشناس دیگری نیز در این اثر سینمایی هنرنمایی می‌کنند که شامل داکوتا جانسون، سیدنی سوئینی و آدام اسکات می‌شود. در ابتدا هیجان و هایپ برای این اثر سینمایی در بین طرفداران بسیار زیاد بود اما پس از اولین تریلر، نظرات درباره آن تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان



فیلم Madame Web

از آنجا به بعد نیز هیچ هیجانی درباره این اثر سینمایی وجود نداشت و این فیلم در نهایت به یکی از بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ میلادی تبدیل شد و نتوانست عملکرد چندان قابل توجهی روی پرده سینماها داشته باشد. اما رابرتز در مصاحبه خودش بیان کرده:
برخی چیزها به ثمر می‌نشینند و برخی به ثمر نمی‌نشینند. همه دوست دارند طوری رفتار کنند که می‌توانند پیش‌بینی کنند که آیا چیزی موفق خواهد شد یا خیر. اما حقیقت این است که نمی‌توان چنین چیزی را پیش‌بینی کرد. برخی از موارد در اینترنت بسیار برجسته می‌شوند و برخی دیگر نه. همه چیز درباره انجام یک کار خوب و در زمان مناسب است. بقیه چیزها دعا و آرزو است. من از شکست و کسانی که افکار منفی درباره چیزی دارند، نمی‌ترسم.

اما رابرتز در ادامه صحبت‌های خودش در رابطه با فیلم «مادام وب» گفته:
من شخصیت فیلم «مادام وب» را دوست داشتم و از آن لذت بردم. فکر می‌کنم که همه در آن حضوری عالی داشتند. کارگردانی اس جی کلارکسون نیز کار شگفت‌انگیزی انجام داده بود. او دلیلی بود که من می‌خواستم در این فیلم باشم. اگر به خاطر فرهنگ اینترنت و تبدیل شدن همه چیز به جوک نبود، فکر می‌کنم که استقبال از این اثر سینمایی متفاوت می‌شد. اینکه افراد درباره همه چیز جوک درست می‌کنند واقعا من را آزار می‌دهد.