پس از بازگشت موفقیت آمیز Trigun Stampede به دنیای انیمه و جلب نظر طرفداران جدید و قدیمی حال اطلاعاتی از وضعیت آینده‌‍‌اش منتشر شده است.
چارسو پرس: یکی از آغاز به کار مجددهای دنیای انیمه که حسابی موفق از آب در آمد و در عین جلب نظر طرفداران قدیمی، مخاطبین جدیدی را نیز حسابی به وجد آورد، انیمه سریالی Trigun Stampede نام داشته که با جلوه‌های بصری بدیع و جذاب توسط استودیو Orange در سال ۲۰۲۳ میلادی به پخش در آمد. اثری که پس از گذشت ۱ سال اطلاعاتی از وضعیت آینده آن منتشر شده است.

به لطف برگزاری Anime Expo 2024 متوجه شدیم که سازندگان Trigun Stampede از محبوبیت این مجموعه مطلع بوده و به همین منظور نیز فصل جدیدی تحت عنوان Trigun Stargaze را دریافت خواهد کرد و بازه زمانی ۲ سال پس از وقایع فصل نخست را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


این مجموعه جدید به عنوان فاز دوم و نهایی ماجراجویی‌های قهرمان داستان شناخته می‌شود که روایتی حماسی و سراسر اکشن و زد و خورد همچون مجموعه اصلی یعنی Trigun را به معرض نمایش خواهد گذاشت. دنباله‌ای که اگرچه اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده اما سازندگانش وعده داده‌اند که به منبع اصلی وفادار مانده و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا طرفداران را حسابی شگفت‌زده نمایند.

انیمه Trigun Stargaze برای پخش در سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه ریزی شده است.