علاوه بر تریلر تازه منتشر شده برای انیمه سریالی Bleach: Thousand-Year Blood War، پوستری نیز از آن به نمایش گذاشته شده است.
چارسو پرس: انیمه سریالی «بلیچ: جنگ خونین هزار ساله» یکی از انیمه‌های بسیار مورد انتظار به شمار می‌رود که در پاییز سال جاری میلادی پخش خواهد شد و در همین راستا نیز تریلری برای این انیمه سریالی منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد و تاریخ پخش آن را تأیید می‌کند.

تریلر تازه منتشر شده برای انیمه سریالی «بلیچ: جنگ خونین هزار ساله» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، در رویداد Anime Expo 2024 به نمایش گذاشته شده است. در این رویداد، خبرهای بسیار مهیجی در رابطه با کالاهای مرتبط با این انیمه سریالی و همچنین بازی ویدیویی آن منتشر شده بود.


علاوه بر این تریلر بالای دو دقیقه‌ای که منتشر شده، تصویری بصری از این انیمه سریالی نیز منتشر شده که شخصیت‌های اصلی آن را به نمایش در می‌آورد. سومین بخش از این انیمه سریالی تحت عنوان Bleach: Thousand Year Blood War – The Conflict قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پخش شود.

بیشتر بخوانید:  مطالب مربوط به سریال‌های خارجی


آهنگ آغازین این بخش از این انیمه سریالی توسط گروه Six Lounge اجرا می‌شود، همان گروهی که آهنگ آغازین فصل ششم انیمه My Hero Academia را ساختند. آهنگ پایانی این انیمه سریالی را نیز Suisoh ساخته است. با پخش این انیمه سریالی، پاییز امسال با وجود داشتن انیمه‌های مهیج دیگر مطمئنا برای طرفداران دنیای انیمه بسیار جذاب خواهد بود.