به تازگی دوئین جانسون که در لایو اکشن Moana نقش‌آفرینی می‌کند، تاریخ فیلمبرداری آن را اعلام کرد.
چارسو پرس: فیلم لایو اکشن Moana براساس انیمیشنی به همین نام است که توسط دیزنی در سال ۲۰۱۶ اکران شد و ادامه دهنده‌ی روند اقتباس دیزنی از روی انیمیشن‌های خودش است. قبلا لایو اکشن انیمیشن‌های Aladdin ،The Lion King و The Jungle Book ساخته شده که فروش بسیار خوبی را در باکس آفیس داشتند؛ پس جای تعجب ندارد اگر دیزنی بخواهد لایو اکشن این انیمیشن را نیز بسازد. انیمیشن Moana در سال ۲۰۱۶ توانست تا حدود ۶۹۰ میلیون دلار در باکس آفیس کسب کند و این درحالی بود که بودجه‌ای کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار داشت.

دوئین جانسون در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که فیلمبرداری این لایو اکشن در ماه اوت (۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور) به کارگردانی توماس کِیل آغاز خواهد شد. دوئین جانسون در نقش مائویی، کاترین لاگایا در نق موآنا، جان تویی در نقش رئیس تویی و فرانکی آدامز در نقش سینا نقش‌آفرینی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


فیلمبرداری ماه آینده آغاز خواهد شد و نوشتن داستان آن در مراحل آخر خود قرار دارد؛ انتظار می‌رود که این لایو اکشن اقتباسی مستقیم و وفادارنه از انیمیشن باشد چرا که دوئین جانسون و آئولی کراوالیو به عنوان تهیه‌کننده در هر دو اثر حضور داشتند.

لایو اکشن Moana در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۹ تیر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.