فرانسین میسلر، مدیر انتخاب هنرپیشه Joker: Folie à Deux به ستایش بازی لیدی گاگا در فیلم پرداخت.
چارسو پرس: فرانسین میسلر، مدیر انتخاب هنرپیشه Joker: Folie à Deux (جوکر: جنون دو نفر) در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که همه از بازی لیدی گاگا در این فیلم شگفت‌زده خواهند شد و این بازیگر فراتر از انتظارات عمل کرده است: «او در این فیلم بسیار عالی ظاهر شده است. نقش‌آفرینی این بازیگر هوش از سرتان می‌برد. من لیدی گاگا را برای این نقش پیشنهاد نکردم و این ایده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم بود، اما باید بگویم که او واقعا شگفت‌انگیز و کاردرست است.»

بیشتر بخوانید: نخستین تریلر رسمی جوکر 2 منتشر شد


فرانسین میسلر ادامه داد: «من بازی او را دیدم و واقعا حیرت‌زده شدم. درواقع همه ما توانایی‌های لیدی گاگا در آثاری نظیر A Star is Born را دیده بودیم، اما فکر می‌کردم که این نقش در حوزه تخصص این هنرپیشه است و جای تعجبی ندارد که بتواند نقش یک خواننده را بسیار طبیعی ایفا کند. واکین فینیکس [در جوکر ۲] خارق‌العاده است، اما اینکه لیدی گاگا می‌تواند پا به پای این بازیگر پیش بیاید و اجرای بی‌نظیری داشته باشد، نشان از عملکرد بی‌نظیرش دارد.»

بیشتر بخوانید: واکنش لیدی گاگا به ایفای نقش در فیلم Joker 2


تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر سکان هدایت فیلم Joker: Folie à Deux را در دست داشت. واکین فینیکس دوباره نقش کاراکتر شرور دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی می‌کند و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین ظاهر می‌شود. جزئیات زیادی از فیلم‌نامه فیلم Joker 2 در دست نیست، اما در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود که بخش زیادی از اتفاقات این دنباله در تیمارستان آرکهام جریان دارد. جوکر ۲ در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ (۴ اکتبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود.

واکین فینیکس، بازیگر فیلم Beau Is Afraid (بیو می‌ترسد)، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده ‌است)، زاسی بیتس، بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، کاترین کینر، بازیگر فیلم Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن)، برندن گلیسون، بازیگر فیلم The Guard (نگهبان) و جیکوب لافلند، بازیگر فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) در فیلم Joker 2 به ایفای نقش می‌پردازند.