به‌تازگی کرانچی‌‌رول اولین تیزر تریلر فصل دوم انیمه Solo Leveling را منتشر کرده است که در آن نگاهی به اتفاقات این فصل داریم.
چارسو پرس: فروردین امسال بود که انیمه سولو لولینگ برای فصل دوم تمدید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل جدید این انیمه محبوب منتشر شده است. کرانچی‌رول و استودیو A-1 Pictures به‌تازگی اولین تیزر تریلر فصل دوم انیمه Solo Leveling را منتشر کرده‌اند که در طول این تریلر نسبتا کوتاه شاهد ماجراجویی جدید سونگ جین‌وو هستیم که در آن باید وارد دنیاهای جدید و با دشمنان و رقیبان جدید و تازه‌ای مواجه شود.

در طول تریلر شاهد شخصیت‌های جدید فصل دوم انیمه Solo Leveling نیز هستیم که وعده می‌دهد اتفاقات فصل دوم به مراتب قرار است پیچیده‌تر و با چالش بیشتری نسبت به فصل اول باشد و حالا اتفاقات آن جدی‌تر از گذشته شده است. فصل دوم انیمه سولو لولینگ قرار است Arise From the Shadow نام داشته باشد، اما هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم انیمه Solo Leveling اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل دوم این انیمه را تماشا کنید:


در مانگا و انیمه Solo Leveling برای حفاظت از نسل بشر دربرابر نابودی حتمی، شکارچیان که انسان‌هایی با توانایی‌های جادویی هستند، باید با هیولاهای مرگبار مبارزه کنند. یک شکارچی بدنام ضعیف به نام سونگ جین‌وو خود را در یک مبارزه به بی‌پایان برای بقا می‌بیند. یک روز پس از اینکه به سختی از یک سیاه‌چاله بسیار قدرتمند جان سالم به در برد، یک برنامه مرموز به نام سیستم، او را به‌عنوان تنها بازیکن خود انتخاب می‌کند و توانایی بسیار نادری به وی می‌دهد تا از نظر قدرت، سطح خود را افرایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


در ادامه سونگ راهی سفری می‌شود تا اسرار سیاه چال‌ها و منبع واقعی قدرت‌های خودش را کشف کند اما در این راه او باید با دشمنان مختلف که شامل انسان‌ها و هیولاها می‌شود، مبارزه کند. انیمه سولو لولینگ اقتباسی از مانگایی به‌ همین نام اثر چوگونگ است که در ۱۴ قسمت نوشته شده و در بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ عرضه شده است. استودیو A-1 Pictures وظیفه تولید انیمه Solo Leveling را بر عهده دارد و شانسوکی ناکوشیگا وظیفه کارگردانی و نوبورو کیمورا وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارند.