به تازگی پوستر جدیدی از ریبوت فیلم The Crow منتشر شده و می‌توانیم بیل اسکاشگورد را در نقش شخصیت اریک درایون ببینیم.
چارسو پرس: شخصیت اصلی این فیلم، اریک دراون، از مرگ برمی‌خیزد تا انتقام مرگ خودش و دوست دخترش را بگیرد. بازخوردها نسبت به شکل و شمایل بیل اسکاشگورد متفاوت بوده است؛ برخی مشتاقند که ببینند این نسخه‌ی جسورانه‌تر و نزدیک به کمیک چگونه خواهد بود، البته برخی نیز ظاهر او را مسخره می‌کنند. کارگردان فیلم روپرت سندرز نیز واکنش خاصی به این بازخوردها نداشته است. پوستر جدید را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

فیلم The Crow
فیلم اصلی The Crow در سال ۱۹۹۴ با بازی برندون لی اکران شد و این فیلم با استفاده از موسیقی‌متنی که از زمان خودش جلوتر بود، موفقیت بزرگی محسوب می‌شد. سه دنباله نیز برای این فیلم با عنوان‌های The Crow: City of Angels ،The Crow: Salvation و The Crow: Wicked Prayer ساخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


ریبون فیلم The Crow توسط روپرت سندرز کارگردانی می‌شود و نوشتن فیلمنامه برعهده‌ی زک بیلین بود. از بازیگران می‌شود به بیل اسکاشگورد و دنی هیوستون اشاره کرد.

ساخت ریبوت فیلم The Crow مشکلات زیادی نظیر عوض شدن کارگردان، بازیگران و حتی استودیو را تجربه کرده و در دهه‌ی گذشته راه طولانی‌ای را طی کرده تا برروی پرده‌ی نقره‌ای نمایش داده شود. حتی زمانی که پایان تولید این فیلم اعلام شد، به نظر نمی رسید که مردم بالاخره می‌توانند آن را تماشا کنند.

فیلم The Crow در تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) در سینماها اکران خواهد شد.