شورانر انیمه سریالی مورد انتظار Terminator Zero اعلام کرده که رویکرد اتخاذ شده برای روایت داستان یادآور فیلم نخست این فرنچایز به کارگردانی جیمز کامرون خواهد بود.
چارسو پرس: یکی از دلایلی که به شکست فیلم‌های اخیر از فرنچایز سینمایی ترمیناتور منجر شده، مربوط به فاصله گرفتن از ماهیت ساخته‌های جیمز کامرون می‌باشد که باب میل مخاطب ظاهر نشده و به طبع اکران آثاری ضعیف را در گیشه به دنبال داشته که فروشی ناامید کننده را رقم زده‌اند. حال که تمام توجهات به انیمه سریالی نتفلیکس از این فرنچایز تحت عنوان Terminator Zero معطوف شده، شورانر آن سخنانی را بر زبان آورده که قطعاً موجب خوشحالی طرفداران خواهد شد.

در جریان برگزاری مراسم Anime Expo کمپانی نتفلیکس نیز حضوری موثری داشت تا بتواند محصولات جدید خود را به معرض نمایش بگذارد. یکی از این محصولات به انیمه مورد انتظار Terminator Zero مربوط می‌شود که در ۲ بازه زمانی متفاوت داستان خود را روایت خواهد کرد تا جنبه دیده نشده‌ای از نبرد برای بقا بشریت را شاهد باشیم. شورانر این مجموعه یعنی متسون تاملین در جریان Anime Expo اعلام کرد که ساخته ۸ قسمتی آن‌ها حال و هوای “قاتل سریالی” خواهد داشت که در فیلم سال ۱۹۸۴ به وضوح خودنمایی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


این انیمه پس از وقایع داستانی Terminator 2: Judgment Day جریان داشته و سعی دارد تا فرنچایز ترمیناتور را ریبوت نماید؛ مسئله‌ای که سبب می‌شود تا تمام پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ساخته شده پس از سال ۱۹۹۱ میلادی نادیده گرفته شوند. متسون تاملین در جریان مصاحبه خبری اعلام کرده که شیوه‌ای داستان‌گویی همچون فیلم نخست را در پیش گرفته بدین صورت که شاهد یک ماشین کشتار همچون آرنولد شوارتزنگر خواهیم بود که برای شکار شخصیت‌های داستان، المان‌های ترسناکی را به معرض نمایش گذاشته و از شدت و میزان اکشن همیشگی این فرنچایز کاسته است.

فصل نخست انیمه Terminator Zero در تاریخ ۲۹ اوت (۸ شهریور) منتشر خواهد شد. اثری که امید می‌رود تا بتواند پس از سال‌ها ناامیدی، طرفداران این فرنچایز را با اثری آبرومند مواجه نماید.