عوامل فیلم «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده که پس از پنج سال به اکران درآمده، از اکران فیلم خود ابراز خوشحالی کردند.
چارسو پرس: فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از چهارشنبه ۱۰ مردادماه در سینماهای گروه هنر و تجربه میزبان تماشاگران شد.  این فیلم که براساس فیلمنامه‌ای به قلم محمد تنابنده ساخته شده، با محوریتی ضدجنگ و با پرداختن به موضوعی انسانی در لوکیشن‌هایی در شهرستان دامغان مقابل دوربین رفته است.

حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان، مجید سعیدی، حامد طاهری، ایوب دمان و … از جمله بازیگران فیلم «تدفین» هستند.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه  فیلم سینمایی «تدفین» چهارشنبه ۱۰مرداد توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، بازیگران و جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.   

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه در ابتدای این برنامه محمد تنابنده - نویسنده و کارگردان فیلم - گفت: این فیلم حاصل تلاش فراوان یک گروه و اولین تجربه کارگردانی من است که امیدوارم خوشتان بیاید و اگر ضعفی دارد به بزرگی خودتان ببخشید.

محمد جعفر فرد حسینی سرمایه گذار فیلم «تدفین» نیز  با اشاره به اینکه استقبال مخاطب خستگی را از تن گروه درمی‌آورد گفت: بودن در خدمت  گروه سازنده و  محمد تنابنده عزیز با آن بزرگواری بسیار خاص و ویژه‌ای که دارد به من نشان داد که کاری عبث انجام نمی‌دهم و خستگی‌ از تنم بیرون رفت. ما تلاش کردیم در این وضعیت وانفسایی که وجود دارد هنرمندان را دوباره دور هم جمع کنیم و در چنین شرایطی باید بیشتر به هنر اهمیت و توجه نشان داد.
  امیر صیدآبادی مجری طرح و مدیر تولید فیلم  نیز  گفت: تقریبا پنج سال از ساخت این فیلم که با رفاقت و عشق ساخته شد می‌گذرد و خوشحالم که این فیلم امروز نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: مطالب و اخبار سینمای ایران


مجید سعیدی یکی از بازیگران فیلم هم گفت: امیدوارم از این دست فیلم‌ها  بیشتر ساخته شود و فیلم‌هایی از جنس «تدفین» را بیشتر ببینیم تا بتوانیم سلیقه مخاطب را کمی بالاتر ببریم. باید به بخش هنر و تجربه اهمیت بیشتری داده شود.  از محمد تنابنده نیز بخاطر اعتمادی که به من کرد ممنونم. در کنارش لذت بردم و یاد گرفتم.
محمود نظرعلیان یکی دیگر از بازیگران فیلم بیان کرد: خیلی خوشحالم که بعد از پنج سال قرار است در حضور شما فیلم «تدفین» را ببینیم. من دارم پیر می‌شوم و خوشحالم که آرزو به دل نماندم و می‌توانم این فیلم را ببینم و امیدوارم که همگی با خاطره خوب سالن  را ترک کنیم.

حامد طاهری یکی دیگر از بازیگران فیلم نیز ضمن تشکر از همه عوامل  فیلم گفت: من از همه شما دوستان یاد گرفتم و عضو کوچکی از این گروه بودم. تشکر می‌کنم از اعتماد محمد تنابنده و دوستان،  اما می‌خواهم یک تشکر ویژه داشته باشم از مادرم که در تمام این سال‌ها همواره حمایتم کرده و برایم هم پدر بوده و هم مادر.