کرانچی‌رول سرانجام اعلام کرد که فصل چهارم انیمه Classroom of the Elite در دست ساخت است.
چارسو پرس: سرانجام وضعیت انیمه کلاس درس نخبگان مشخص و اعلام شده است. کرانچی‌رول از ساخت فصل چهارم انیمه Classroom of the Elite خبر داد تا بالاخره سرنوشت این انیمه محبوب مشخص شود. پخش فصل سوم این انیمه اوایل فروردین امسال به پایان رسیده بود. فصل چهارم انیمه قرار است سال دوم کیوتاکا آیانوکوجی را پوشش دهد، اما اکنون زمان پخش فصل چهارم انیمه کلاس درس نخبگان مشخص و اعلام نشده است و مانند سه فصل گذشته ساخت فصل چهارم این انیمه بر عهده استودیو Lerche خواهد بود.

فصل اول انیمه Classroom of the Elite در سال ۲۰۱۷ پخش شد و سپس فصل دوم انیمه در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و فصل سوم انیمه کلاس درس نخبگان در طول سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ روی آنتن رفته است. این انیمه اقتباسی از لایت ناول ژاپنی به همین نام اثر شوگو کینوگاسا است که دوره سال اول آن در ۱۱ جلد و در طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ نوشته و منتشر شدند و دوره سال دوم آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و تاکنون ۱۲ جلد آن نوشته و منتشر شده است و Classroom of the Elite: Year 2 همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ انیمه فانتزی تاریخی برتر؛ از «اینویاشا» تا «شاهزاده مونونوکه»


انیمه Classroom of the Elite داستان کیوتاکا آیانوکوجی را دنبال می‌کند که پسری آرام و بی ادعا است که در دوست یابی خوب نیست و ترجیح می‌دهد فاصله خود را حفظ کند، اما دارای هوش بی‌نظیری است. او دانش‌آموز کلاس D است، جایی‌که مدرسه دانش آموزان پایین‌تر خود را رها می‌کند. پس از ملاقات سوزون هوریکیتا و کیکیو کوشیدا، دو دانش‌آموز دیگر در کلاسش، اوضاع شروع به تغییر می‌کند و او شروع به درگیر شدن در بسیاری از امور می‌کند و فکرش درباره زندگی عادی دبیرستانی ایده‌آل شروع به پراکنده شدن می‌کند.