اجرای نمایش «سال ثانیه» به دلیل طوفان‌ و باران‌های دو روز اخیر به تعویق افتاد.

 

سایت خبری تئاتر: حمید پورآذری کارگردان این نمایش که این روزها مشغول آماده کردن فضای یک زمین تنیس در مجموعه فرهنگی تاریخی «سعدآباد» است‌ تا «سال ثانیه» را در آن اجرا کند گفت: از آنجا که خیلی اطلاع رسانی دقیقی مبنی بر وزش باد و طوفان صورت نگرفته بود، در حال نصب پروژکترها و آماده کردن فضای اجرای نمایش «سال ثانیه» بودیم که با طوفان روز یکشنبه و باران‌ شب گذشته برنامه‌ریزی‌هایمان تغییر کرد.

او ادامه داد: به این ترتیب علی رغم میل باطنی، مجبور شدیم پروژکتورهایی که مشغول نصب آنها بودیم باز کنیم و فضای نمایش را که روباز است با کمی تاخیر برای اجرا آماده کنیم.

وی افزود: البته این اتفاق خیلی هم بد نبود، چون باعث شد پیش‌بینی‌های لازم را در صورت تکرار چنین شرایط جوی بکنیم تا مشکلی پیش نیاید.

پورآذری که مدت زیادی به دنبال محلی برای اجرای نمایش خود بود،‌ با بیان اینکه این شرایط جوی به هر حال هیجانی بیشتری را برای اجرا به وجود آورده است‌، گفت: قرار بود نمایش «سال ثانیه» از 30 تیرماه اجرا شود که با تاخیر به وجود آمده از روز پنجشنبه اول مرداد ماه میزبان تماشاگران خود خواهیم بود.

این کارگردان همچنین با اشاره به صحبت‌های اخیرش در نشست خبری نمایش «سال ثانیه» که هفته گذشته انجام شد‌، تاکید کرد: توجه به تئاتر می‌تواند فرهنگ مملکت را ارتقاء بدهد و اگر می‌خواهیم فردای بهتری داشته باشیم، باید تلاش کنیم تا تئاتر در کشور رشد کند.

 

اخبار مرتبط:

اجرای نمایش" پیوند خونی" در خانه نمایش اداره تئاتر

نمایش «اتاق 498» به صحنه می‌رود

«پینوکیا» به ایرانشهر رسید

«صندلی‌ها» در سالن انتظامی خانه هنرمندان

گزارش تصویری نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» کارگردان: محمدرضا ستاری

آغاز بازبینی بخش صحنه ای جشنواره آیینی و سنتی در اداره تئاتر

«خروس» با 8 اجرا در خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی

بازسازی تئاتر شهر به کجا رسید؟

در بزرگداشت فریماه فرجامی چه گذشت؟

پیش‌فروش بلیت نمایش «تارتوف» آغار شد

فرزانه کابلی نمایش «پایکوبان» را ویژه بانوان اجرا می‌کند

نمايش «نامه هاي شبانه» تا 31 تیرماه تمدید شد