کمپانی Mattel، سازنده عروسک‌های باربی، با همکاری استودیو Aardman قصد ساخت انیمیشن استاپ موشن Pingu را دارد.
چارسو پرس: استودیو Aardman که خالق آثاری چون Chicken Run و Wallace & Gromit محسوب می‌شود، قرار است روی سری جدیدی انیمیشن Pingu کار کند. این سری جدید، زندگی پنگوئن بازیگوشی را به تصویر می‌کشد که با شیطنت‌های خود و جمله معروف Noot Noot شناخته شده و از دهه ۱۹۸۰ در قلب مخاطبان جا دارد.

جاش سیلورمن، مدیر ارشد مجموعه‌های Mattel، در گفتگو با The Hollywood Reporter اعلام کرد که همکاری میان شرکت آن‌ها و Aardman بی‌نظیر خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که Pingu همچنان عشق و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و ارتباطش با مخاطبان همچنان قوی است.


این پروژه در راستای استراتژی نوستالژی محور کمپانی منتل است که روی بازسازی عناوینی که هم برای کودکان جدید جذاب هستند و هم برای بزرگسالان خاطره‌انگیز. نمونه موفق دیگر از این استراتژی، بازگشت Barney، دایناسور محبوب بنفش، است که با برنامه جدید Barney’s World دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


با این همکاری هیجان‌انگیز، به نظر می‌رسد که Mattel و Aardman در تلاش هستند تا همان موفقیتی را که با فیلم Barbie به دست آوردند، در تلویزیون تکرار کنند؛ پروژه‌ای که قرار است نسل جدیدی از مخاطبان را مجذوب خود کند و یادآور خاطرات خوش قدیمی برای بزرگسالان باشد.

در حال حاضر جزئیاتی از تاریخ پخش این انیمیشن در دسترس ما قرار ندارد و انتظار می‌رود که تا چند سال دیگر شاهد پخش آن نباشیم.