گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که یک انیمیشن آنتولوژی از مجموعه Predator در حال ساخت است.
چارسو پرس: اثر جدیدی به صورت پنهانی از مجموعه Predator در حال توسعه است و حالا گزارش شده که ممکن این این پروژه تازه یک انیمیشن آنتولوژی باشد. گزارش‌های متعددی از سوی منابع مختلف به این مسئله اشاره دارند که این پروژه یک انیمیشن و در واقع یک انیمیشن آنتولوژی است.

بر طبق این گزارش‌ها، این انیمیشن آنتولوژی قرار است سه داستان جداگانه را بیان کند که روی غارتگرهایی متمرکز است که با جنگجویانی از دوران مختلف مبارزه می‌کنند. این احتمال وجود دارد که آن‌ها در یک دوره با دزدان دریایی مبارزه کنند و در یک دوره دیگر با سامورایی‌ها به مبارزه بپردازند.

در حال حاضر چیز زیادی درباره این اثر تازه در دست نیست، البته به جز اینکه آشکار شده دن تراختنبرگ قرار است سکان کارگردانی آن را در دست بگیرد. این فیلمساز در سال ۲۰۲۲ میلادی فیلم سینمایی Prey را در این مجموعه کارگردانی کرده بود و قرار است فیلم سینمایی Predator: Badlands را نیز بسازد.

بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


چندی پیش نیز مدیر استودیو قرن بیستم یعنی استیو اسبل آشکار کرده بود که فیلم دیگری در کنار فیلم سینمایی Predator: Badlands از این مجموعه به صورت پنهانی در حال توسعه است. این پروژه تازه یکی از چندین ایده دیوانه‌وار ولی بسیار جذابی است که توسط دن تراختنبرگ به این استودیو ارائه شده است.