فیلم سینمایی Venom: The Last Dance نقدهای پایینی از منتقدان دریافت کرده است.
چارسو پرس: دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی تا به امروز عملکرد پر نوسانی را داشته است و امیدوار است که بتواند در آینده روند فیلم‌های خودش را با ثبات بیشتری ادامه بدهد. جدیدترین اثر ساخته شده از این مجموعه نیز فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» است که سومین فیلم این مجموعه فیلم با هنرنمایی تام هاردی است.

فیلم سینمایی «ونوم ۳» به تازگی به روی پرده سینماها آمده و منتقدان نیز نقدهای خودشان برای این فیلم را منتشر کردند. این اثر سینمایی در وب سایت راتن تومیتوز و در هنگام نگارش این مطلب، امتیاز ۳۷ درصد را از منتقدان کسب کرده که بر اساس ۱۱۷ نقد منتشر شده برای آن است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۱ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۴۲ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه می‌توانید نظرات برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این فیلم را مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Venom: The Last Dance

راتن تومیتوز | ۱۱۷ نقد – امتیاز ۳۷ درصد
متاکریتیک|‌ ۴۲ نقد – امتیاز ۴۱ از صد


فیلم Venom: The Last Dance


بیشتر بخوانید: اخبار و مطالب سینمای جهان


«۷۰/۱۰۰ Screen Rant| منتقد: مولی فریمن»
فیلم «ونوم: آخرین رقص» نشان داد که وقتی شما به یک بازیگر توانمند و کارگردان که علاقه زیادی به این شخصیت دارند اجازه کار می‌دهید، چه اتفاقی رخ می‌دهد. شما فیلمی را مشاهده می‌کنید که ممکن است کمی عجیب باشد اما پر از سرگرمی است.
«۷۰/۱۰۰ Looper| منتقد: دامینیک گریفین»
دیدن اینکه تام هاردی چقدر ماهرانه کمدی‌های عجیب و غریب و رقت‌انگیزی واقعی را با یکدیگر ترکیب می‌کند، بسیار مهیج و جذاب است و اگر در داخل این اثر سینمایی تجاری و غیر جدی قرار نداشت، احتمال نقش‌آفرینی آن شانس حضور در مراسم اسکار را نیز داشت.
«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»
تام هاردی توانسته جذابیت کافی و صداگذاری شوخ‌طبعی را به نبرد درونی ادی راک و ونوم بیاورد تا هر کدام از آثار این مجموعه بتوانند جالب توجه باشند. فیلم «ونوم: آخرین رقص» نیز همین گونه است و این اثر توانسته این سه‌گانه را به خوبی به پایان برساند.
«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»
فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» اثری است که همه چیزهای عجیب و غریب را درون خودش دارد.
«۵۰/۱۰۰ Collider | منتقد: ایدن کلی»
اینکه فیلم «ونوم: آخرین رقص» بهترین فیلم این سه‌گانه است، شکی در آن نیست و اینکه بگویم که از تماشای این اثر سینمایی لذت نبردم، دروغ گفتم.
«۴۰/۱۰۰ Empire | منتقد: اولی ریچاردز»
این سومین بدشانسی برای این مجموعه فیلم به شمار می‌رود که هنوز نتوانسته آنچه که می‌خواهد را داشته باشد. این فیلم نتوانسته ریتم خودش را پیدا کند.
«۵۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»
این فیلم سینمایی سریع و گستاخانه است و می‌داند که چقدر مسخره است اما با این وجود، به طرز عجیبی بیش از حد اشباع شده است.