مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره «تئاتر شهر» دوشنبه ششم مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

 

سایت خبری تئاتر: آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره «تئاتر شهر» شامگاه دو شنبه ۶ مهر ماه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با بزرگداشت داوود رشیدی و تقدیر از داوود دانشور در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

این مراسم که پیش از این قرار بود سوم مهر برگزار شود و به دلیل عزای عمومی جانباختگان حادثه منا به تعویق افتاد، با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جمشید مشایخی، علی نصیریان، داوود رشیدی، داوود دانشور، پیشکسوتان عرصه تئاتر کشور شامگاه دوشنبه ۶ مهر ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

در این مراسم بیش از ۱۰۰ برگزیده در بخش های هشتگانه تخصصی شامل صحنه‌ای، باران، کودک و نوجوان، خیابانی، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی، رالی عکاسی و مدرسه تئا‌تر توسط هیات داوران معرفی می شوند.

کارگردان این مراسم امیرحسین حریری است و اجرای آن را محمد سلوکی بر عهده دارد. از جمله برنامه های ویژه این مراسم آیین بزرگداشت داوود رشیدی و مراسم تقدیر از سال ها فعالیت داوود دانشور خواهد بود.

چهارمین دوره جشنواره تئاتر شهر به همت مدیریت امور نمایشی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اجرای ۷۳ گروه نمایشی در ۱۵ مجموعه نمایشی پایتخت برگزار شد. آیین اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۶ مهر در فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

پاسخ شبکه چهارم سیما به نامه نیما دهقان

اجرای شش تئاتر خیابانی در هفته دفاع مقدس

پیام قالیباف به چهارمین جشنواره تئاتر شهر

قادر آشنا: تعطیلی «مجله تئاتر» پاک کردن صورت مسئله است

اعلام نتایج بازخوانی آثار جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیمکت

علی جنتی به تماشای تئاتر مهرجویی نشست

«عامدانه عاشقانه قاتلانه» به روزنامه‌نگار فقید تقدیم شد

«کالیگولا» دوباره تمدید شد

اختتامیه جشنواره تئاتر شهر سوم مهر در فرهنگسرای اندیشه

اعلام بخش دوم اجرای عمومی آثار منتخب صحنه‌ای تئاتر مقاومت

خانه عروسک همچنان استیجاری است

مدیران سیما و شهرداری به تئاتر نگاه توسعه‌محور داشته باشند

انتشار 3 مجموعه نمایشنامه و یک کتاب پژوهشی

حضور نمایندگان ایران در جشنواره اتحاد جهانی مدارس تئاتر

«به مناسبت ورود اشکان» منتشر شد

«گزیده ۴۰سال نمایشنامه دانش آموزی» منتشر می‌شود