آیین نامه انتخابات شعب استانی انجمن هنرهای نمایشی ایران با رویکرد گروه محوری و اعتلای وضعیت تئاتر استان ها تهیه، تدوین و تصویب شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با اشاره به ضرورت اصلاح آیین نامه و تأکید بر اصالت گروه های نمایشی در این سند از برگزاری چندین نشست به منظور بهره مندی از نظرات و تجربیات مدیران تئاتری، هنرمندان و نمایندگان گروه های استانی خبر داد.

بر اساس آیین نامه جدید، انتخاب مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان ها از طریق انتخابات با حضور هیات مدیره گروه های نمایشی ثبت شده استان ها انجام می شود.

بهداروند با اشاره به استقبال از طرح ثبت گروه های نمایشی در استان ها، اظهار امیدواری کرد که گروه های نمایشی با بهره مندی از فرصت هم اندیشی و تعامل موجود، انتخابات پیش رو را به عنوان موقعیتی برای معرفی توانمندی ها، دستاوردهای تئاتر استانی و توسعه مشارکت هنرمندان در نظر گیرند.پ

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آیین نامه انتخابات شعب استانی را تبلور توجه به تئاتر استان ها و اراده ی هنرمندان دانست.

وی با اشاره به آغاز برگزاری این انتخابات، از حضور نمایندگان ناظر مرکز هنرهای نمایشی و انجمن در فرآیند برگزاری انتخابات که با مشارکت اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و شوراهای اجرایی انجام می شود خبر داد.

این آیین نامه مشتمل بر ۸ ماده و ۵ تبصره در جلسه مشترک هیأت موسس و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران مورخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ به تصویب رسید.

 

 

اخبار مرتبط:

دور جدید اجراهای ایرانشهر از اول آبان آغاز می‌شود

در خانه هنرمندان تعزیه ببینید

تعطیلی چند روزه نمایش «جنایت و مکافات»

دستیار ویژه رئیس‌جمهور به تئاتر شهر رفت

آمار فروش چند تالار نمایشی

پذیرفته‌شدگان نمایشنامه‌نویسی تئاتر فجر ۵ آبان معرفی می‌شوند

افتتاح نمایشی در تجلیل از شهدای غواص با حضور جمشید مشایخی

تالار اصلی تئاترشهر فروریخت / یک نفر مصدوم شد

جه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه می‌رود؟

عکس‌هایی از تمرین آخرین تئاتر علی رفیعی

فراخوان فرهاد آئیش برای نمایشگران آقا

یاسر خاسب «بدن دیوانه» را به لهستان می‌برد

استعفای سرسنگی از مدیریت خانه هنرمندان