نمایش "عروسک‌های سکوت" به کارگردانی سمانه زندی نزاد با تغییراتی نسبت به اجرای جشنواره تئاتر فجر بعد از ایام عاشورا و تاسوعا در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "عروسک‌های سکوت" به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد که در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر با عنوان "ساعت بی عقربه" اجرا شده بود قرار است با تغییرات و افزوده شدن یک بازیگر جدید هفته اخر آبانماه و بعد از ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود.

این اثر نمایشی درباره پیرمردی است که با دختران خود دچار اختلاف و مشکلات زیادی شده است زیرا فرزندان واقعه مرگ مادر بر اثر آتش گرفتن را فراموش نمی‌کنند...

در اجرای جدید فریبا کامران به جمع بازیگران نمایش اضافه شده و قرار است نقش مادر "عروسک‌های سکوت" را ایفا کند. داریوش موفق، افسانه ماهیان و فرزانه سهیلی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، رضا بهجب نور، مارتین شمعون‌پور آهنگساز، مهدی آشنا عكاس،‌ سارا اسكندری گریم، آریا افشار دستیار كارگردان، هانیه حمزه به عنوان منشی صحنه و امیر اسمی طراح بروشور و پوستر اشاره کرد.

سمانه زندی‌نژاد پیش از این با اجرای نمایش "به مراسم مرگ داداش خوش آمدید" در بخش نگاه ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر شرکت کرده بود که موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی، طراحی صحنه، متن و همچنین تقدیر بازیگری مرد و نامزد بازیگری مرد در بخش مسابقه ایران شده بود.

نمایش "به مراسم مرگ داداش خوش آمدید" پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر اردیبهشت و خرداد 1391 در تئاترشهر برای عموم به صحنه رفت.