نمایش "بیچاره مکبث" به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که پیش از این در کارگاه نمایش تئاترشهر به صحنه رفته بود قرار است از 3 آذر در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر مجددا اجرا شود.

پایگاه خبری تئاتر: پیام عزیزی کارگردان نمایش "بیچاره مکبث" درباره اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: ما از سال قبل پیگیر اجرای این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر بودیم و با توجه به استقبال خوبی که از اجرای این اثر در تئاترشهر شد، امیدوارم بتوانیم در ایرانشهر هم میزبان مخاطبان و علاقمندان این نمایش باشیم.

وی درباره تکنیک اجرای این نمایش عنوان کرد: سعی کردیم در این نمایش شکل جدیدی از اجرا را به مخاطبان ارائه بدهیم، در اجرا هم از پارچه استفاده کردیم که برگرفته از پرده خوانی و بسیاری از تکنیک های نمایش ایرانی است.

این کارگردان تئاتر در پایان صحبتهایش درباره تغییراتی که در دکور و صحنه برای اجرا در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر داده است، گفت: با توجه به اندازه و فضای سالن همیشه بعد از تغییر سالن، به ناچار تغییراتی نیز در طراحی صحنه  صورت می گیرد، اما پایه اصلی کار تغییر نمی کند. در ایرانشهر سالن بزرگتر است و ما می توانیم ایده هایمان را بهتر عملی کنیم، چون کارگاه نمایش بسیار کوچکتر بود.

نمایش "بیچاره مکبث" پیش از این در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر  روی صحنه رفته بود اجرای این اثر نمایشی قرار است از 3 آذر در سالن تماشاخانه ایرانشهر آغاز شود. پیام عزیزی، مژگان معقولی، میترا عزیزی، پدرام شیوا، رامین منصوری، شایان پور ملا، نرگس عزیزی، مهدی نوروزیان، دانیال بیات، هومن ستاری، سید محمد حسین موسوی، آرمان صلحی بازیگران این اثر نمایشی هستند.