رضا بهبودی گفت: فیلمی که از نمایش «ایوانف» امیررضا کوهستانی ضبط شده، روح اثر را منتقل نکرده و به علاقه‌مندان توصیه می‌کنم که این نمایش را تابستان بار دیگر روی صحنه تماشا کنند.

 

سایت خبری تئاتر: این بازیگر درباره‌ی جدیدترین فعالیت‌های خود با اشاره به اینکه در حال تمرین یک نمایش است که در صورت قطعی شدن نام آن اعلام می‌شود، بیان کرد: اواسط مردادماه «ایوانف» را به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهیم کرد و این نمایش پس از پنج‌، شش سال بار دیگر روی صحنه می‌رود..

او درباره تغییرات احتمالی در نمایش افزود: «ایوانف» کاری از کوهستانی است که مانند بیشتر کارهای او دور دنیا رفته و پخته‌تر شده و جذابیت آن در این سال‌ها برای ما حفظ شده است، بنابراین فکر می‌کنم تغییر اساسی در آن صورت نخواهد گرفت.

بهبودی یادآور شد: در آن سالی که این نمایش را اجرا کردیم، تعداد شب‌هایی که به صحنه رفتیم به دلیل اینکه مدام زیر تیغ سانسور بودیم محدود بود، چون مجبور به بازبینی‌های مجدد بودیم و الان که پنج سال از آن روزها گذشته، شرایط بهتر است و فکر می‌کنم اثری درخور برای تماشا باشد.

وی با اشاره به فیلم تئاتری که پیش از این از نمایش «ایوانف» منتشر شده است،‌ گفت:‌ فیلم‌تئاتر این نمایش ضبط شده، اما معمولا کسانی که تئاتری را به صورت تصویری ضبط می‌کنند کمتر به روح اثر توجهی می‌کنند و این اجرای امیررضا کوهستانی هم از جمله کارهایی بود که سکون و آرامش فعالی که در صحنه حضور داشت به خوبی در تصویر در نیاورد و روح اثر منتقل نشد، به همین دلیل حتی به آن‌هایی که این نمایش را از طریق فیلم دیده‌اند توصیه می‌کنم آن را روی صحنه ببینند چون تجربه دیدن این کار از نزدیک بسیار متفاوت خواهد بود.

 «ایوانف» کوهستانی اقتباسی از نمایشنامه چخوف است که در اجرای قبلی آن بازیگرانی همچون حسن معجونی، مهین صدری، وحید آقاپور، رضا بهبودی و ...بازی می‌کردند.



اخبار تئاتر:

94 نمایش در تهران روی صحنه می‌رود

4 نمایش جدید در ایرانشهر اجرا می‌شوند

تخفیف ویژه نمایش" ماز" برای دانشجویان

پیش فروش اینترنتی «سرگذشت دردناک شان پالمر» آغاز شد

بازار عاشقان میزبان "رئیس جمهور اصلاحات" شد

تنابنده با تئاتر «پایتخت» به آمریکا و کانادا می‌رود

بازیگران «تریو بدون هامونی» مشخص شد

گزارش تصویری نمایش «اکتبر 1942 پاریس» کارگردان :مسعود موسوی

آزمایش طرح "بلیت مردمی تئاتر" با تئاتر دختر شینا

به مهمانان خارجی جشنواره تئاتر دانشگاهی ویزا ندادند

تخفیف 50 درصدی «آرتیگوشه» برای دانشجویان

خوانش «صندوق» به کارگردانی داریوش مؤدبیان در خانه موزه انتظامی

«نگاهمان می کنند »دعوت به دیدزدن زندگی خصوصی دیگران است!

3 تئاتر از انگلستان در تالار مولوی اجرا می‌شود

محل نمایش «رومئو و ژولیت» پیدا شد

لوریس چکناواریان سرپرست یک گروه تئاتر شد

فراخوان تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری منتشر شد

دریافت هزینه از گروه‌های تئاتری در تالار حافظ کاهش یافت

ارزیابی متون بخش مسابقه صحنه ای تئاتر رضوی به پایان رسید