جیمز فرانکو و کریس اودود دو بازیگری هستند که برای اولین بار برای اجرایی از اشتاین‌بک در برادوی به صحنه می‌روند.

پایگاه خبری تئاتر:  این دو بازیگر سرشناس قرار است در اثر کلاسیک "موش‌ها و آدم‌ها" نوشته جان اشتاین‌بک به کارگردانی دانا دی.شاپیرو برنده جایزه تونی، در برادوی روی صحنه بروند.

"موش‌ها و آدم‌ها" رمانی کوتاه است که سال 1937 نوشته شده و دو شخصیت اصلی دارد.

فرانکو در این نمایش در نقش جورج به صحنه می‌رود و نقش شخصیت لنی را کریس اودود برعهده گرفته است. شخصیت او روحی مهربان دارد که از قدرت خود با خبر نیست. در این داستان تراژیک این دو به عنوان کارگر در منطقه کالیفرنیا در مزرعه‌ای کار می‌کنند.

این درام شناخته‌شده آخرین بار چهل سال پیش در سال 1974 در برادوی به صحنه رفت. در آن نمایش کوین کانووی در نقش جورج و جیمز ارل جونز در نقش لنی بازی کرده بودند. از این رمان کوتاه اولین بار اقتباسی سینمایی در سال 1939 با بازی بورگس مردیت و لن چانی و در سال 1992 با بازی گری سینیس و جان ملکوویچ بر پرده نقره‌ای رفته بود.

این نمایش قرار است به صورت آزمایشی 19 مارس به روی صحنه برود، اما مراسم رسمی افتتاحیه آن 16 آویل خواهد بود.

هنوز اسامی دیگر بازیگران این نمایش اعلام نشده است.

فرانکو تاکنون برای بازی در نمایش‌های متعددی انتخاب شده بود. او اولین بار در کنار نیکول کیدمن برای بازی در نمایشی از تنسی ویلیامز با عنوان "پرنده شیرین جوانی" انتخاب شد اما هر بار به دلیلی از اجرا باز ماند.

جدیدترین فیلمی که از فرانکو روی صحنه رفت "جادوگر شهر از" بود. او اخیرا در فیلم های دیگری نیز بازی کرده که "بزرگ و باقدرت"، "این آخرش است" و "فرد سوم" ساخته پل هگیس از جمله آنها هستند. وی در فیلم اول جیا کاپولا با عنوان "پالو آلتو" نیز بازی کرده که با اقتباس از داستان کوتاهی از خود فرانکو ساخته شد.

فرانکو اوایل امسال کارگردانی اقتباسی از "گور به گور" ویلیام فاکنر را نیز روی پرده‌های نقره‌ای برد. "بچه خدا" نوشته کورمک مک کارتی دیگر اثر ادبی بود که فرانکو آن را برای کارگردانی انتخاب کرد. او در حال تولید نسخه سینمایی "خشم و هیاهو" نوشته ویلیام فاکنر است و فیلم "بوکوفسکی" درباره سال‌هایی که به شکل گرفتن شخصیت بوکوفسکی انجامید، دیگر پروژه در دست تولید اوست.

کریس اودود نیز در فیلم‌های متعدد سینمایی بازی کرده و در مجموعه‌های "دختران" و "شجره نامه" شبکه اچ.بی.او نیز حضور داشته است.