دو بازیگر برجسته سینما یعنی ویلم دفو و زاندرا هولر قرار است در فیلم سینمایی Late Flame در مقابل هم نقش‌آفرینی کنند.
چارسو پرس: ویلم دفو در سال گذشته میلادی در فیلم Poor Things هنرنمایی کرده بود و زاندرا هولر نیز به خاطر حضور در فیلم Anatomy of a Fall بسیار ستایش شده بود. این دو بازیگر توانستند نقش‌آفرینی‌های بسیار خوبی ارائه کنند و این دو فیلم نیز از جمله برترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ بودند که در مراسم اسکار جوایزی را به دست آوردند.
حالا نیز این دو ستاره برجسته سینما قرار است در فیلم Late Flame با یکدیگر همکاری داشته باشند. طبق توصیفات این اثر سینمایی، این فیلم درباره رابطه انسانی با خودپسندی و ستایش و همچنین این موضوع است که چطور گذشته ما بسته به اینکه چطور آن را مدیریت کنیم، می‌تواند تغییر کند.
کمپانی Killer Films به دنبال آن است تا فیلم‌برداری فیلم Late Flame را در پاییز سال جاری میلادی در شهر نیویورک شروع کند و قصد دارد تا آن را در جشنواره بین‌المللی فیلم کن سال آینده میلادی اکران کند. سامی بورچ که سابقه نویسندگی فیلم تحسین شده و برجسته May-December را در کارنامه خودش، داستان و فیلم‌نامه این اثر را قلم خواهد زد. کنت جونز نیز سکان کارگردانی فیلم را در دست دارد.
در این فیلم، ویلم دفو نقش شاعری به نام اد ساکسبرگر را بازی می‌کند که یکی از کتاب‌هایش سال‌ها پس از انتشار مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. یکی از طرفداران تازه وی نیز بازیگر تئاتر خوش‌بیانی به نام گلوریا با بازی زاندرا هولر است که به خاطر بازی کردن با احساسات مردم معروف است.
در حال حاضر هنوز جزئیات بیشتری از فیلم Late Flame همچون دیگر بازیگران حاضر در آن و زمان اکران آن روی پرده سینماها اعلام نشده است.