چهار نمایش «سقف کلیسای جامع»، «باخ»، «به یک قاتل ساده نیازمندیم» و «فین جین» میزبان مخاطبان عمارت نوفللوشاتو هستند.
عمارت نوفل لوشاتو از روز یکشنبه ۷ اردیبهشت، میزبان نمایش «سقف کلیسای جامع» میشود؛ نمایشی با بازنویسی بهروز سالمی و کارگردانی محمدصادق پیمانفر هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «باخ» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد عبدی و تهیه کنندگی علی شاهانی بعد از اجرا در تماشاخانه هیلاج و کشور تاجیکستان در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه میرود.
ایوب آقاخانی و بهرام سرورینژاد با نمایش «به یک قاتل ساده نیازمندیم» به صحنه میآیند.
نمایش «به یک قاتل ساده نیازمندیم» به نویسندگی و کارگردانی مریم امینی به زودی در عمارتنوفللوشاتو روی صحنه میرود.
فرزاد حسنی با بازی در نمایش «خانه دراکولا» به کارگردانی بابک صحرایی از اول اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه میرود.
فعالیت عمارت نوفللوشاتو در سال ۱۴۰۴ با نمایشهای «فین جین» و «چلوکبابی حاجی مولوی» آغاز میشود.
دور جدید اجراهای نمایش «فین جین» به کارگردانی ابوالفضل حاجیعلیخانی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه میرود.
نمایشهای اجرا شده در عمارت نوفل لوشاتو در سال ۱۴۰۳ بیش از ۵۰ هزار مخاطب داشته است.
مژده زمانی، نویسنده و کارگردان نمایش «هفت خاب» ضمن اشاره به ویژگیهای محتوایی نمایش معتقد است که برای جذب مخاطب معاصر به شاهنامه، باید از شیوههای نو و رویکردی خلاقانه بهره گرفت.
گروه طراحان نمایش «چلوکبابی حاجی مولوی» به کارگردانی رها حاجیزینل معرفی شدند.
نمایش «یوزفکا» به کارگردانی شهروز دلافکار با حضور اکبر زنجانپور و فرهاد ناظرزاده کرمانی اجرای خود را آغاز کرد.
پوستر نمایش «اختراع سینما» با طراحی کسری محمدی منتشر شد.
نمایش «اختراع سینما» از ۲۸ بهمن در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه میرود.
نمایش «یوزفکا» از ۲۳ بهمن در تماشاخانه نوفللوشاتو روی صحنه میرود.
نمایشهای «چرکنویس» و «ماهرخ» در عمارت نوفللوشاتو میزبان تماشاگران شدند.
طاها محمدی کارگردان نمایش «راه خروجی نیست» که در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه است، درباره ویژگیهای این اثر نمایشی توضیح داد و یادآور شد باید فکری به حال معضل بازگشت سرمایه در تئاتر کرد
نمایش «راه خروجی نیست» به کارگردانی طاها محمدی، از امشب بیستوسوم دی ساعت ۲۰ روی صحنه میرود.
رهام هادیان خواننده گروه ماکان، در نمایش «کان لم یکن» ایفای نقش خواهد کرد.
دومین پروژه همکاری حمید رحیمی در جایگاه کارگردان و جعفر غلامپور به عنوان نمایشنامهنویس، اجرایی است مبتنی بر اغراقهای بدنی و فضاسازیهای هراسآور مکانی. متن نمایشنامه با نگاهی به «ساحرهسوزان» آرتور میلر نوشته شده و تلاش دارد وضعیت انسانهایی را بیان کند که گرفتار حاکمان طماع و بیرحم سیاسی شده و به غیر از تبعیت محض از نهاد قدرت راهی پیش روی خود ندارند وگرنه مشمول حذف و طرد میشوند.