از سوی دبیرخانه‌ی بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه، اعضای هیات‌های انتخاب آثار همایش‌های منطقه‌ای برای بازبینی تولیدات نمایش‌های مراکز استانی حوزه هنری معرفی شدند

پایگاه خبری تئاتر: دکتر مهرداد رایانی مخصوص؛ دبیر اسبق جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه و داورچندین دوره از جشنواره؛ به عنوان عضو ثابت هیات‌های بازبین و انتخاب آثار همایش‌های مناطق پنج‌گانه در کنار دیگر افراد معرفی شده، ناظر بر نمایش‌های مراکز استانی حوزه هنری خواهد بود.

در همایش منطقه‌ی یک به میزبانی شهر یاسوج، حسینعلی شوندی و سید جواد روشن در کنار رایانی مخصوص، کار انتخاب آثار را انجام خواهند داد.

در همایش منطقه‌ی دو به میزبانی یزد، کوروش سلیمانی و سید جواد روشن به عنوان دیگر اعضای هیات انتخاب این منطقه معرفی شده‌اند.

حسن دولت‌آبادی و فرشاد منظوفی‌نیا نیز برای انتخاب آثار همایش منطقه‌ی چهار به میزبانی شهر بجنورد، رایانی مخصوص را همراهی خواهند کرد.

محمود صابری، مهدی مکاری در کنار مهرداد رایانی مخصوص نیز هیات انتخاب آثار همایش منطقه‌ی پنج که به میزبانی شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود را تشکیل می‌دهند.

یادآور می‌شود همایش‌های منطقه یك از تاریخ 18 تا 20 شهریورماه، منطقه دو از 23 تا 25 شهریور، منطقه چهار از 3 تا 5 مهر ماه و منطقه پنج از 28تا 30 شهریور ماه به ترتیب در شهرهای یاسوج، یزد، بجنورد و خرم آباد برگزار خواهند شد.

گفتنی است منتخبین این همایش‌ها در بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه، حضور خواهند یافت.
بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه، مهر ماه 92 به دبیری دکتر رحمت امینی در تهران برگزار می‌شود.