الهام پاوه‌نژاد گفت: بازی در سریال‌های ˝شاه گوش˝ و ˝هفت سنگ˝ باعث شده نتوانم در تئاتر بازی کنم.

پایگاه خبری تئاتر:  الهام پاوه نژاد درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: متاسفانه مدتی است که از تئاتر و صحنه دور شدم و دلیلش هم فعالیت در حوزه تلویزیون و تصویر است. مشغولیت در بازی در مجموعه "شاه گوش" و "هفت سنگ" مرا از تئاتر دور کرده است.

او در ادامه افزود: در سریال "شاه گوش" به کارگردانی داوود میرباقری در دو قسمت ششم و هفتم بازی دارم و نقش یکی از متهمین یک پرونده را بازی می‌کنم که هم اکنون 4 قسمت از این سریال 26 قسمتی وارد شبکه خانگی شده است . "شاه گوش" داستان کمدی و جالبی است و درباره یک کله‌پز استقلالی است که دخترش خواستگاری پرسپولیسی دارد...

پاوه‌نژاد درباره بازی در سریال تلوزیونی "هفت سنگ" گفت: "هفت سنگ" یک سریال 40 قسمتی است که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و کارگردانی آن را علیرضا بذر افشان به عهده دارد. داستان این سریال اپیزودیک درباره سه خانواده است که داستان‌های متفاوتی حول یک موضوع واحد برای آنها اتفاق می‌افتد.

لازم به یادآوری است؛ الهام پاوه‌نژاد  بهمن و اسفند سال گذشته  با نمایش "غبار" به نویسندگی و کارگردانی بهاره رهنما در تالار سایه به روی صحنه رفت. این اثر نمایشی داستان سه زن در ۸ روز نخست جنگ خرمشهر را روایت می‌کرد. پاوه نژاد نقش یکی از این زن‌ها را در کنار بهاره رهنما و نسیم ادبی بازی می‌کرد.