ایوب آقاخانی نمایش «شمعدانی‌ها» را با بازی بازیگرانی همچون آناهیتا همتی، فروغ قجابگلی، محسن رستگار و کیوان خانبگی در تالار «حافظ» به صحنه خواهد برد.

پایگاه خبری تئاتر:  این دومین نمایش گروه تئاتر «پوشه» است که با رویکرد طنز اجرا می‌شود، این گروه پیش از این نمایش «مرثیه‌ای برای یک سبک‌وزن» را به عنوان اولین نمایش کمدی خود به صحنه برده بودند.

به گفته آقاخانی طبق قراردادی که این گروه با تالار «حافظ» دارد، قرار است نمایش «شمعدانی‌ها» بهمن‌ماه امسال بعد از برگزاری جشنواره تئاتر فجر در این تالار به صحنه برود و اجرای آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

«شمعدانی‌ها» رویکرد کمیک ایوب آقاخانی به دغدغه تکرارشده این چند ساله او یعنی مهاجرت، است.

پیش از این قرار بود این نمایش در بخش چشم‌اندازی سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر اجرا بشود اما از آنجا که آقاخانی فرایند تمرین چند ماهه برای بازبینی جشنواره را غیراقتصادی می‌دانست، با اعلام قطعی انصرافش، از شرکت در جشنواره تئاتر فجر صرف نظر کرد.

 نمایش «شمعدانی‌ها» علاوه بر بازیگران یاد شده، چند بازیگر دیگر هم دارد که بزودی اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

در این اثر نمایشی لادن کنعانی طراحی صحنه، الهام صالحی طراحی چهره‌پردازی، کیوان معتمدی طراحی نور و ارسلان آقاخانی طراحی پوستر و بروشور را انجام می‌دهد.

دیگر عوامل این نمایش بدین شرح هستند: مدیر تولید: خیام وقارکاشانی، گروه کارگردانی: ساناز قراملکی، هلن بهرامی و علی بهرامی که همه این‌ها اعضای ثابت گروه تئاتر پوشه هستند.

در این نمایش سیاوش پاک‌راه در مقام آهنگ‌ساز، گروه اجرایی را همراهی خواهد کرد و آخرین توافقات برای حضور یک تهیه‌کننده بزودی انجام خواهد شد تا در صورت قطعی شدن، کنار این پروژه خصوصی حضور پیدا کند.

ایوب آقاخانی این روزها مشغول بازی در نمایش «سقراط» نوشته و کار حمیدرضا نعیمی است که هر شب ساعت 18 و 30دقیقه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.