نمایش بازی _گر به کارگردانی فائزه بختیار در نهمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر اجرا می شود

چارسو پرس: تئاتر بازی _گر به طراحی و کارگردانی فائزه بختیار روز یک شنبه 6 اسفند ماه در تماشاخانه پردیس باغ ملی دانشگاه هنر در دومین روز از نهمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر روی صحنه می رود

یادداشت فائزه بختیار کارگردان این تئاتر:

در انبوهِ بازی های این دنیا،  به نوعی همه  بازیگریم. بازیگرانی که میانِ خیال و واقعیت، مدام چرخ و نیم چرخ می زنیم و انگار که باز مانده ایم .

" بازیگری "، قصدش همانا بازنگری به زندگیِ خودمان است. زندگی هایِ عادی و معمولی خودمان که گه گاه می کوشیم تا درشت اش نمائیم ! چرا ؟

انگار که بخواهیم دیده شویم یا تائید بشویم !
آن هم در فضاهایی مجاز، که فعالیت هایمان به آنجا کشیده شده است تا ثابت کنیم، واقعی هستیم، و دل را شاد بداریم که دیده می شویم . اما نه در "  صحنه ها که همواره محجوب اند "، از جدا شدن از بندِ ناف تا مرگ، همه در بازی است که می گذرد و در این جهانِ به ظاهر مدرن و به باطن سنت  اینک این مائیم و یک تنهاییِ بزرگ و حالا، منفعل تر از قبل  مبدل به بازیگرانی شده ایم، حرفه ای و کار بلد، که در " نقش " خوش می درخشیم تا دیگرانی از راه برسند و دوستمان بدارند، نه خودمان خودمان را .

 سایر عوامل  نمایش بازی _گر عبارتند از: اجراگران: ساغر مسعودی، نیما خطیب شاد، فاطمه بختیار، دستیار کارگردان: الهام حیدری، مشاورکارگردان: فاطمه بختیار، منشی صحنه: نگین اربابی، عکاس: نوید ملکی، طراح پوستر: پویا ظریف

 

نهمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر از 5 الی 11 اسفند ماه در تماشاخانه هنر پردیس باغ ملی برگزار می شود