با آغاز اجرای نمایش «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری در یکی از هتل‌های لوکس تهران این شائبه به اذهان آمد که این نمایش هم یکی دیگر از لاکچری‌های تئاتری تهران است که حال دچار مشکلات زیادی شده است.

پایگاه خبری تئاتر: با آغاز سال ۱۳۹۸ خبر شروع فعالیت عوامل نمایش «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری به گوش رسید، در حالی که در اذهان عده‌ای از مردم و هنرمندان با شنیدن خبر اجرای این نمایش گونه‌ای از تئاترهای لوکس و لاکچری چون «الیور توئیست» و «بینوایان» که در سال‌های قبل در هتل‌های لوکس تهران به صحنه رفته بود، زنده شد.

این نمایش از ابتدا قرار بود پانزده شب اجرا داشته باشد که با حواشی زیادی در دوران اجرا مواجه شد ، به طوریکه در میانه اجرای این کار در هتل اسپیناس از سوی مرکز هنرهای نمایشی جلوی بلیت فروشی کار گرفته شد و چند شبی هم به صحنه نرفت و پس از برطرف کردن اصلاحات دو مرتبه سایت بلیت فروشی نمایش برای شب‌های آتی باز شد. در این میان مشخص نشد شرایط افرادی که بلیت شب‌های بسته شده را خریداری کرده بودند، چه شد.

پس از تعطیلی پانزده روزه این نمایش به دلیل لیالی قدر و ایام ماه مبارک رمضان و عزاداری‌ها، حال سایت فروش بلیت باز شده و برای سه شب ۱۸ تا ۲۰ خرداد ماه بلیت فروشی‌اش را آغاز کرده است.

مریم نراقی،‌ تهیه کننده این نمایش معتقد است که از ابتدا قرار بوده پانزده شب اجرا بروند و الان هم چهار شب دیگر از قرارداد باقی مانده که پس از این تعطیلی پانزده روزه، به صحنه خواهند رفت.

وی درباره تمدید اجرای این نمایش می‌گوید که هنوز شرایط مشخص نیست همین تعداد شب‌ها را هم با حواشی زیادی به صحنه رفته‌اند و خیلی دچار مشکلات بوده‌اند. در صورتی که مرکز هنرهای نمایشی یاری کند آنها تمایل به تمدید اجرا دارند، منتها هنوز همه چیز بلاتکلیف است و به نظر مرکز و همینطور استقبال از اجرای نمایش بستگی دارد.

یکی از شرایطی که تهیه‌کننده نمایش عروس مردگان برای اجرا فراهم کرده، تخفیف ویژه ردیف‌های جلو برای دانشجویان بوده است که گویا از بلیت ۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومانی عرف این نمایش، به ۳۰ هزار تومان برای دانشجویان رسیده است.

در هر حال، آنطور که از شواهد و قرائن بر می‌آید این نمایش تنها در شب‌های ابتدایی خود توانسته مخاطب کامل را در سالن رویال تهران هتل اسپیناس پالاس جذب کند و برای مابقی شب‌ها شرایط ویژه و برنامه‌های خاصی را برای جذب مخاطب فراهم کرده است که البته این امر برای حضور مخاطبان مختلف مردم چندان هم بد نبوده است.

بازیگرانی که در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند: میلاد کی‌مرام، نازنین بیاتی، شقایق دهقان، مهران احمدی، مهران امام‌بخش، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، محمد لهراسبی، فرناز توللی، سارا توکلی، امیر جعفری، نیکی کریمی و ... هستند. این نمایش موزیکال توسط میلاد مهدوی آهگسازی شده و به طور زنده از سوی ارکستر ایستگاه اجرا می‌شود.