میلتوس یرولمو بازیگر نقش «سیرو فارل» در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) در نمایش «رویای نیمه شب تابستان» اثر ویلیام شکسپیر در تئاتر سانتا مونیکای آمریکا روی صحنه رفت.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایشنامه «رویای نیمه شب تابستان» از جمله آثار کمدی ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه نویس شهیر انگلیسی است که شاید بتوان از آن به عنوان پر اجراترین نمایشنامه کمدی شکسپیر نام برد. این نمایشنامه کمدی بیشتر از سایر آثار کمدی شکسپیر در صحنه‌های تئاتر کشورهای مختلف به صحنه رفته است.

در جدیدترین اجرای نمایشنامه «رویای نیمه شب تابستان» که از 19 آوریل (30 فروردین‌ماه) در سالن تئاتر سانتا مونیکای شهر نیویورک به صحنه رفته است، «میلتوس یرولمو» بازیگری که این روزها به خاطر حضور در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» در نقش «سیرو فورل» استاد شمشیربازی «آریا استارک» دختر کوچک لرد استارک بیشتر شناخته شده است، به ایفای نقش می‌پردازد.

این نمایش با کارگردانی تام موریس تولید و اجرا شده است. یکی از ویژگی‌های بارز جدیدترین اجرای «رویای نیمه شب تابستان» استفاده از شیوه تئاتر عروسکی است که کار ساخت عروسک‌های این اثر نمایشی را گروه «Handsprig Puppet Company» بر عهده داشته است.

این گروه ساخت عروسک، پیش از این نیز در ساخت عروسک‌های اجرای موفق «اسب جنگی» نیز حضور داشت، نمایشی که به دلیل ساخت فیلم سینمایی «اسب جنگی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ برای همگان شناخته شده است.