شکرخدا گودرزی نگارش نمایشنامه «به نام گل» را با موضوع واکاوی مناسبات پیدا و پنهان درون کلیسا به پایان رسانده و قصد اجرای این اثر نمایشی را دارد.

پایگاه خبری تئاتر: شکرخدا گودرزی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه نگارش و کارگردانی در تئاتر گفت: نمایشنامه «به نام گل» را که برداشتی از نمایشنامه‌ای اثر اومبرتو اکو است، نوشته‌ام که این نمایشنامه تازه‌ترین اثر من است

. وی درباره موضوع نمایشنامه «به نام گل» توضیح داد: این نمایش روایتگر اتفاقی است که در کلیسایی رخ می‌دهد که مهمترین کلیسای قرون وسطی است و این اتفاقات با اصلاح دینی در ایتالیا پیوند می‌خورد.

گودرزی اظهار کرد: «به نام گل» به واکاوی مناسبات پیدا و پنهان درون کلیسا می‌پردازد؛ چیزی که تار و پود کلیسا را ساخته است.

این کارگردان تئاتر درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای این اثر نمایشی، افزود: قصد دارم نمایش «به نام گل» را در سال ۹۹ روی صحنه ببرم.

این نمایشنامه دارای تعداد بازیگر بالایی است و باید سالنی متناسب این کار در اختیار داشته باشم. مدیرعامل خانه موزه انتظامی در پایان سخنان خود درباره برنامه این مکان هنری نیز گفت: برنامه اجراهای نمایشی خانه موزه انتظامی تا پایان سال بسته شده و در حال حاضر نمایش «قصه قصر یخی» ویژه کودکان و نوجوانان در این مکان اجرا می‌شود که با استقبال خوبی همراه شده است.