فریار سادات حسینی گفت: پیشنهاد می‌کنم نگاه کلان‌تری به جشنواره دانشجویی داشته باشند چون مدیران ما ذهنشان دور از تئاتر دانشگاهی است.

پایگاه خبری تئاتر: کارگردان نمایش «توران» درباره تئاتر دانشجویی بیان گفت:  تنها جایی که ذهنش با جشنواره دانشگاهی منطبق بود، تالار «مولوی» بود که آن هم در حال حاضر وضعیت نابه‌سامانی دارد و بعید می‌دانم که تئاتر شهر هم با مدیریت فعلی جایی در درون خودش برای تئاتر دانشجویی داشته باشد.

حسینی با اشاره به جشنواره تئاتر دانشگاهی افزود: به نظرم این جشنواره هیچ تفاوتی با سالهای گذشته نکرده و نخواهد کرد. نمایش من در دوره شانزدهم جشنواره برگزیده شد و به سختی توانستم اجرای عمومی بگیرم و تا الان هم حتی کمک هزینه دوره قبل را دریافت نکرده‌ام و فکر می‌کنم کمک هزینه این دوره را هم باید سال آینده بگیرم که آن را هم بعید می‌دانم.

او ادامه داد: برخی از گروها کمک هزینه‌شان را دریافت کرده‌اند و برخی از گروه‌ها هم به دلیل یک سری بی‌برنامه‌گی‌ها نتوانستند، این هزینه را دریافت کنند. گویا هزینه امسال را هم به حساب دانشگاه آزاد واریز کرده‌اند و همین دانشگاه آزاد باعث می‌شود که ما هیچ وقت به هیج جا نرسیم چون این دانشگاه خودش را از تمام جریانات دانشگاهی جدا می‌داند.

این کارگردان درباره اجرای «توران» بیان کرد: متن این نمایش اقتباس نیست و در شهریور سال گذشته نوشته شد و بازنویسی آن تا شب قبل از اجرای نمایش طول کشید.

حسینی گفت: از اواخر آذر و اعلام نتایج بازخوانی مرحله اول جشنواره دانشگاهی تمریناتمان را به صورت فشرده شروع کردیم.

مهناز ذبیحی، امین اسفندیار، فرزام رنجبر و امیرنوروزی(بازیگران)، سعید حسنلو(طراح صحنه)،آیدا صادقی(مشاور کارگردان) این نمایش هستند.