تهیه‌کننده فیلم سینمایی بی‌سر به کارگردانی کاوه سجادی حسینی از تحویل این فیلم به دفتر جشنواره فجر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: سمیرا برادری تهیه‌کننده  آثاری چون "احتمال باران اسیدی" و "درساژ" این روزها فیلم "بی سر" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی را در دست دارد. در این فیلم الهام کردا، مهدی کوشکی، رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی به ایفای نقش می‌پردازند. برادری درباره وضعیت این فیلم گفت: ما فرم جشنواره را برای فیلم "بی سر" پر کردیم و از آنجایی که فیلم آماده بود آن را تحویل دفتر جشنواره دادیم.

این تهیه کننده همچنین درباره حضور بین المللی این فیلم و اقداماتی که انجام شده است نیز بیان کرد: در حال مذاکره با همکاران در حوزه پخش هستیم و امیدواریم فیلم در بهترین شرایط خودش دیده شود. وی همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: علاوه بر "بی‌سر" این روزها در تلاشیم تا بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل، فیلم "زالاوا" به کارگردانی ارسلان امیری را که پروانه ساخت آن صادر شده است تولید کنیم. 

"زالاوا" فیلمی ست در فضای کمدی درباره اتفاقی که مردم را می‌ترساند. برادری در ادامه درباره تاثیر فضای مجازی در تبلیغات آثار سینمایی و جذب مخاطب توضیح داد: پیش از این که بخواهم بگویم فضای مجازی چقدر به ما کمک کرد، باید اذعان کنم که این کمپین تبلیغاتی بود که در فروش "درساژ” به ما یاری رساند. فضای مجازی هم البته به عنوان یک بستر رسانه‌ای جدید و پرمخاطب، آن فکر و ایده درستی را که پشت فرایند ترویج فیلم  قرار داده‌ بودیم، به نتیجه مطلوب رساند. طبیعی‌ست که همه تلاشمان در شرایط پیچیده اکران بر این استوار بود که بتوانیم به دیده شدن فیلم کمک کنیم و در این راستا فضای مجازی به عنوان محل انتشار ایده‌های کمپین به ما کمک قابل توجهی کرد. دسترسی آسان و همه‌گیر مخاطبان به فضاهای مجازی و در عین حال هزینه‌های منطقی آن نسبت به تبلیغات شهری و رسانه‌های رسمی، موجب در اولویت قرار گرفتن آن می‌شود. در آن مقطع همواره، صفحات حرفه‌ای از فیلم حمایت کردند و در رساندن دعوت ما به مخاطب مؤثر بوده‌اند.