جلسه‌ نقد و بررسی نمایش "تانگوی تخم مرغ داغ" نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان که قرار بود عصر امروز شنبه 10 خرداد ماه، جاری ساعت 17 با حضور منتقدان و نیز گروه اجرایی این نمایش و هم‌چنین نمایندگان رسانه‌های جمعی در تالار کنفرانس تئاتر شهر برگزار ‌شود، لغو شد و تارخ آن به زمان دیگری موکول شد..

پایگاه خبری تئاتر: جلسه‌ نقد و بررسی نمایش "تانگوی تخم مرغ داغ" نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان که قرار بود عصر امروز شنبه 10 خرداد ماه، جاری ساعت 17 با حضور منتقدان و نیز گروه اجرایی این نمایش و هم‌چنین نمایندگان رسانه‌های جمعی در تالار کنفرانس تئاتر شهر برگزار ‌شود، لغو شد و تارخ آن به زمان دیگری موکول شد..

به گزارش روابط عمومی بنیاد رادی، دفتر مدیریت تئاتر شهر به این بنیاد اعلام کرد به دلیل تعطیل‌ بودن تئاتر شهر در روز‌های شنبه هر هفته، این جلسه در تاریخ یاد شده برگزار نخواهد شد.
بر اساس این گزارش، تاریخ و مکان برگزاری جلسه‌ نقد و بررسی نمایش "تانگوی تخم مرغ داغ" متعاقبا از طریق رسانه‌های جمعی اعلام و منتشر خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه قرار بود قطب‌الدین صادقی به عنوان منتقد به همراه عطاالله کوپال، فرامرز طالبی، بهزاد صدیقی و گروه اجرایی این نمایش هادی مرزبان، علی نصیریان، فرزانه کابلی، آرش رادی، امین زندگانی، پریسا مقتدی و... ابن نمایش را مورد نقد و بررسی قراردهند.