نمایش «رویای خیس در حوالی پلک‌هایت» به کارگردانی "علیرضا بحرینی‌زاده" به مدت ۱۰ شب در پلاتو استاد عباس‌زاده برازجان به روی صحنه رفت.

پایگاه خبری تئاتر: داستان نمایش «رویای خیس در حوالی پلک‌هایت» بخشی از تاریخ مشهد و فرهنگ ایرانی اسلامی در سال‌های ۱۲۵۰ و ۱۳۰۰ را به تصویر می‌کشد و همچنین اشاره‌ای به علاقمندی مردم به امام رضا (ع) دارد که برگرفته از قصه‌های ادبیات فولکولوریک با جغرافیای خراسان است. این نمایش نگاه موشکافانه و به دور از کلیشه‌های همیشگی به مقوله عشق دارد، و عشقی که در دربار حاکمان وقت خراسان برای قهرمان این قصه رخ می‌دهد در جایی که همه او را می‌بینند و این بار او یک بار اتفاقی دیگران را می‌بیند و همین سرآغازی برای قصه عشقی متفاوت می‌شود.

نویسنده این نمایش "احسان روحی" بوده و "ندا حیدری"، "بهار قائد"، "پدرام اطمینان"، هادی زنگنه برازجانی"، "ساناز دانشگر"، و "محب حسنیان" در آن نقش آفرینی کرده اند.

کتاب نمایشنامه «رویای خیس در حوالی چشم‌هایت» به تالیف احسان روحی شهریور ۹۴ در تهران و توسط انتشارات آویسا منتشر شد. در بخشی از نمایشنامه «رؤیای خیس در حوالی پلک‌هایت» می‌خوانیم: «تمام تاروپود این دو تا یک‌ طرف و درد بی‌درمان این ساز یک‌ طرف. انگار یک سیم این تار مال خودش است و یک سیمش مال دل من. اما وقتی بچه‌هایم را ول می‌کنم و چشم‌هایم را می‌بندم هم، دلم آرام نیست».