سه فیلم اکران شده در سال جاری بزودی وارد شبکه نمایش خانگی می شوند.

پایگاه خبری تئاتر: سه فیلم سینمایی «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور، «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی و «مشت آخر» ساخته مهدی فخیم زاده که در سال جاری اکران شدند، طی یکی دو هفته باقی مانده از سال راهی شبکه ویدئویی می شوند.

«کروکودیل» که شهریور و مهر ماه امسال به نمایش عمومی درآمد، گیشه موفقی نداشت و تنها حدود ۲۸۴ میلیون تومان فروخت.در «کروکودیل» که مضمونی پلیسی و اکشن دارد، کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره‌آزاد، رامتین خداپناهی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم درباره مشکلات چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه به دست بیاورند و…

«ایده اصلی» هم که تابستان امسال اکران شد، چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان فروخت. مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی ، مهرداد صدیقیان، هانیه توسلی و … بازیگران این فیلم بوده اند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند و ….

«مشت آخر» هم با فروش ۲۲۰ میلیون در گیشه طی زمستان امسال، جزو ناکامان بود. مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی و … در این فیلم بازی داشته اند. این فیلم یک طنز موقعیت اکشن و حادثه ای است.