کمپانی برادران "وانر" پس از تعویق نمایش فیلم جدید «بتمن»، از آغاز اکران این فیلم سینمایی در تاریخی جدید خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم «بتمن» به کارگردانی «مت ریوس» و با بازی «رابرت پتینسون» که پیش از این قرار بود از تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران شود بر اساس اعلام جدید کمپانی برادران وارنر از اول اکتبر ۲۰۲۱ به سینما می‌آید.

در سایه شیوع ویروس کرونا در آمریکا و دیگر کشورهای جهان تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های مهم سال به زمانی دیگر موکول شد. سالن‌های سینما نیز در آمریکا و اکثر نقاط جهان نیز هنوز درهای خود را به روی مخاطبان بسته‌اند و به همین دلیل استودیوهای فیلمسازی ناگزیر به ایجاد تغییراتی در برنامه اکران آثار خود هستند.

همچنین دو محصول ابرقهرمانی برادران وارنر شامل «فلش» و «شَزم ۲» نیز به ترتیب در تاریخ‌های جدید دوم ژوئن ۲۰۲۲ و چهارم نوامبر ۲۰۲۰ میزبان سینماها خواهند بود. فیلم زندگی‌نامه «الویس پریسلی» با بازی «تام هنکس» و «آستین باتلر» طبق اعلام جدید از تاریخ پنجم نوامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

بر اساس دستورالعمل فدرل مقابله با ویروس کرونا که توسط «دونالد ترامپ» و به عنوان بخشی از فاز اول طرح کاخ سفید با عنوان "بازگشایی مجدد آمریکا" اخیرا منتشر شده، سالن‌های سینما از آن دسته از کسب و کارهایی هستند که خواهند توانست طبق پروتکل‌های جدی فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سر بگیرند با این وجود هنوز هیچ بازه زمانی برای اجرایی شدن این تصمیم در نظر گرفته نشده و رئیس جمهور آمریکا نیز تصمیم نهایی برای عمل به این دستور العمل را بر عهده فرمانداران ایالت‌ها گذاشته است.