تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قتل عمد» گفت: هنوز تصمیم قطعی برای اکران اینترنتی این فیلم نگرفته‌ام ولی اگر آن را هم اکران نکنیم، سرمایه ما می‌خوابد.

پایگاه خبری تئاتر: محمد احمدی، تهیه‌کننده سینما که به تازگی مجوز نمایش فیلم سینمایی «قتل عمد» را دریافت کرده است درباره چگونگی نمایش این اثر بیان کرد: برای ورود به سینمای آنلاین هنوز تصمیم جدی نگرفته‎ایم که آیا ما نیز برای این نوع نمایش داوطلب شویم یا نه؛ این هفته قرار است بنشینیم و با دیگر سرمایه‌گذار فیلم مذاکره کنیم تا به نتیجه قطعی برسیم.

وی افزود: بالاخره اکران اینترنتی به نوبه خود ریسک است ولی چاره‌ای هم نداریم خصوصا اینکه تکلیف سینما در حال حاضر معلوم نیست که به کجا می‌کشید.

احمدی در عین حال متذکر شد: اگر فیلم را هم اکران نکنیم، سرمایه ما می‌خوابد. بنابراین باید در پی راهی برای توزیع و نمایشش باشیم تا به دست مخاطب برسد و سرمایه خرج شده نیز برگردد.

وی درباره نمایش «قتل عمد» اعلام کرد؛ خودم به عنوان تهیه‌کننده و از سرمایه‌گذاران فیلم، واقعا بدم نمی‌آید سینمای آنلاین را نیز تجربه کنم و حتی با توجه به تجربه‌ای که فیلم‌های قبلی داشته‌اند، شرایط را برای اکران آنلاین بد نمی‌بینم.

احمدی همچنین اعتقاد داشت: البته جدای این نوع اکران، پتانسیل خود فیلم نیز مهم است که می‌تواند در اکران اینترنتی همچنان جذب مخاطب کند یا خیر.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی آمده است: «در یک نیمه شب، غریبه‌ای توسط یک هیولا به قتل می‌رسد. حادثه آن شب، پشت پرده می‌ماند. چند شب بعد یک ماجرای عاطفی چهره دیگری از قاتل نشان می‌دهد.»

در این فیلم تعدادی بازیگر جدید در کنار محمد فیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع: خبرگزاری آنا