سهراب سلیمی که به تازگی اسمش به عنوان یکی از اعضای شورای "هنری" مجموعه تئاتر شهر اعلام شده است‌، عضویت در این شورا را تکذیب کرد.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند تئاتر توضیح داد: چند روز پیش خانم پریسا مقتدی مدیر مجموعه "تئاتر شهر "تماسی با من داشت و مرا برای عضویت در شورا دعوت کرد،من نیز در پاسخ به ایشان گفتم نمی‌توانم فعلا تصمیم بگیرم و خوب است سرفرصت با یکدیگر صحبت کنیم.

این کارگردان تئاتر اضافه کرد: به خاطر احترام و حرمتی که برای ایشان قائل بودم، گفتم بعدا با یکدیگر صحبت کنیم اما هیچ توافقی نکردیم و ناگهان متوجه شدم، نام من به عنوان یکی از اعضای شورا معرفی شده است که بسیار تعجب کردم.

سلیمی خاطرنشان کرد: تا زمانی که توافقی انجام نشده باشد و موضوع به صورت مکتوب و رسمی مشخص نشده باشد درج چنین خبری درست نیست و بار دیگر تکرار می‌کنم که هیچ توافقی میان ما انجام نشد.

کارگردان نمایش‌های «عشق لرزه» و «مهمان سرای دو دنیا» یادآور شد:اصولا علاقه‌ای به اینگونه فعالیت‌ها ندارم و بیشتر دوست دارم در حیطه کار هنری خودم یعنی کارگردانی و بازیگری فعال باشم. از سوی دیگر معتقدم اینگونه شوراها می‌تواند خطرناک باشد، زیرا همکارانمان را جلوی ما قرار می‌دهند و بار مسئولیت را به دوش آنان می‌اندازند بنابراین علاقه‌ای به حضور در چنین شوراهایی ندارم.

سهراب سلیمی همچنین خاطرنشان کرد: جالب این جاست که در این گفت وگو اجرای دوباره نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» را با خانم مقتدی در میان گذاشتم زیرا این نمایش در اولین اجرای خود فقط چهارده شب روی صحنه رفت و حق مطلب درباره آن اداء نشد. اما ایشان گفتند حیف نیست، شما همیشه بهترین نویسندگان را معرفی کرده‌اید و حالا می‌خواهید کار قبلی‌تان را دوباره تکرار کنید. ایشان این سخنان را مطرح کرد، غافل از اینکه در همین چند سال گذشته بسیاری از دوستان نمایش‌های موفق قبلی خود را بار دیگر اجرا کرده‌اند و من نمی‌دانم چرا بعد از 5 سال که در تئاتر شهر کار نکرده‌ام چنین فرصتی برایم مهیا نمی‌شود.

 سهراب سلیمی چندی پیش نمایش «مده‌آ» را در آموزشگاه باران اجرا کرد.