آخرین ساخته سام کلانتری با نام «جایی برای فرشته ها نیست» از امشب (چهارشنبه، اول مردادماه) در پردیس «نماوا» و سینمای آنلاین«فیلیمو» به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: مخاطبان می‌توانند از امشب بدون نیاز به حضور در سالن‌های سینما و تنها با تهیه یک بلیت، همراه با اعضای خانواده به تماشای «جایی برای فرشته‌ها نیست»، بنشینند.

اکران آنلاین یک مستند داستانی برای اولین بار است که در ایران انجام می‌شود و این فیلم که پیش از این در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران شده قرار است در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه شود.

محمد شکیبانیا، یکی از تهیه کنندگان این اثر اعلام کرد: «با توجه به اوج گیری مجدد کرونا فکر می‌کنم، تصمیم خوبی بود که خانواده‌ها بدون نگرانی و با هزینه بسیار کمتری در کنار هم از دیدن این فیلم لذت ببرند.»

وی در ادامه گفت:«یکی از بزرگترین دستاوردهای این فیلم جذب اسپانسر در شرایط کنونی اکران است؛این حرکت، اتفاق بسیار خوشحال کننده‌ای برای کل سینمای مستند ایران محسوب می‌شود و نشان می‌دهد اگر سینمای مستند ما همانند سینمای داستانی جذاب و دغدغه‌مند ساخته شود، می‌تواند حامی مالی هم داشته باشد.»

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این فیلم می‌توانند به «پردیس نماوا» یا «سینمای آنلاین فیلیمو» مراجعه کنند.«پردیس نماوا» بخشی مستقل از سایر بخشهای نماواست و برای همه کاربران این سرویس حتا در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» به سرگذشت پرماجرای تیم دختران اسکیت‌هاکی ایران می‌پردازد و علاوه بر دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر، در جشنواره سینما حقیقت نیز، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» و بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل را به دست آورده است.

عوامل فیلم:کارگردان: سام کلانتری،تدوینگر: هایده صفی‌یاری، آهنگساز: حبیب خزایی‌فر، مدیرفیلمبرداری: رضاتیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه‌ ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیرفنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیرتولید: محسن مرادی، مدیر رسانه: فرنوش آباء ، عکاس: حسن کمالی، طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش.

محمد شکیبانیا و محسن‌شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگی این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکزگسترش سینمای مستند و تجربی است.