از تیزر فیلم سینمایی «بتمن» به کارگردانی مت ریوز و نقش آفرینی رابرت پتینسون به همراه تصاویری جدید رونمایی شد.

پایگاه خبری تئاتر: مت ریوز کارگردان و نویسنده «بتمن» به تازگی از اولین تریلر این فیلم سینمایی در رویداد DC FanDome رونمایی کرد.

در این تریلر گریم شخصیت‌های مختلف‌ این فیلم سینمایی از جمله ریدلر با بازی پاول دانو همینطور کمیسر گوردون با بازی جفری رایت نمایش داده شد. همچنین از شخصیت زن گربه‌ای با بازی زوئه کراویتز نیز رونمایی شد. در این تریلر می‌توان رابرت پتینسون را به طور کامل در لباس بتمن و همینطور در حال استفاده از بتموبیل (خودروی مخصوص بتمن) دید.

در این فیلم ستارگان دیگری مثل جان تورنتو، پیتر سارسگارد، جیمی لاوسون و اندی سرکیس نقش آفرینی می‌کنند.

علاوه بر تیزر، کمپانی برادران وارنر مجموعه‌ای از تصاویر را برای اولین بار از رابرت پتینسون در نقش بروس وین و بتمن منتشر کرد.


مت ریوز از زمان شروع ساخت این فیلم سینمایی در ماه فوریه به مرور جزئیات جدیدی را منتشر می‌کرد که اولین مورد آن به انتشار ویدئویی کوتاه از رابرت پتینسون در لباس بتمن مربوط می‌شود. در هفته‌های بعد، تصاویری از موتور اختصاصی بتمن به نام بت سایکل و همینطور بتموبیل به اشتراک گذاشته شد.

تولید این فیلم سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعلیق شد و قرار است دوباره از اوایل ماه سپتامبر تولید آن آغاز شود. به گفته مت ریوز او تاکنون ۲۵ درصد از این اثر را فیلمبرداری کرده است تا به این ترتیب تاریخ اکران فیلم از ژوئن به اکتبر ۲۰۲۱ موکول شود.

ریوز همچنین به همراه ترنس وینتر بر روی پروژه‌ای دیگر به صورت یک سریال که نسخه فرعی از دنیای بتمن و داستان اداره پلیس شهر گاتهام خواهد بود، ایفای نقش می‌کند.