کارگردان گلادیاتور و بلیدرانر از ساخت قسمت جدید فیلم بیگانه خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: مجموعه چند قسمتی بیگانه توسط ریدلی اسکات در سال 1979 کلید خورد. این فیلم سپس توسط کارگردانانی مانند جمیز کامرون و دیوید فینچر ادامه پیدا کرد اما هیچ‌کدام از آنان مانند نسخه اصلی که ریدلی اسکات ساخته بود نتوانست محبوبیت پیدا کند. حالا او خبر از ساخت قسمت دیگری از این فیلم داده است.

او که به تازگی با سریال پسا-آخرالزمانی «گرگ پرورده» در شبکه اچ‌بی‌او به عنوان تهیه‌کننده به دنیای همیشگی خود بازگشته است اخیراً در مصاحبه با نشریه «فوربز» از آینده این چندگانه گفته و وعده داده است که قسمت جدیدی در راه است اما دنیای آن با «پرومتئوس» تفاوت دارد.

اسکات می‌گوید «این پروژه در حال پیشرفت است. ما با فیلم‌های «پرومتئوس» و «پیمان» کوشیدیم نوآوری بکنیم و کار خاصی را بسازیم. در اینکه آیا مستقیماً به آن دنیا بازمی‌گردیم یا نه تردید دارم زیرا «پرومتئوس» چندگانه بیگانه را بسیار خوب زنده کرد.»

«پرومتئوس» بازگشت ریدلی اسکات به فیلم‌های بیگانه بود. او بعد از آن نسخه بعدی این فیلم را با عنوان «پرومتئوس: پیمان» ساخت که در تکمیل این چندگانه بود. با این وجود او هنوز در صدد ساخت قسمت‌ جدید این فیلم است.

او به تازگی در مصاحبه خود با یکی از رسانه‌های سینمایی گفته بود که من هنوز فکر می‌کنم که «بیگانه» می‌تواند مسیر زیادی را بپیماید. سؤالی که در قسمت بعدی می‌خواهم پاسخ آن را پیدا بکنم این است که اهدف تخم‌های موجودات بیگانه در این فیلم چیست و اینکه چه کسی، چرا و با چه هدفی آنها را حمل می‌کند؟»