نمایش «قحطی نور» به کارگردانی امین حیایی برای اجرای مجدد به دنبال اسپانسر است و رایزنی‌ها برای اجرای نمایش در خارج از کشور هم در حال انجام است.

پایگاه خبری تئاتر:  امین حیایی از اجرای مجدد نمایش «قحطی نور» خبر داد و گفت که در تدارک اجرای این نمایش برای سال جاری است.

این نمایش اسفند سال 91 به کارگردانی خود امین حیایی در تالار وحدت اجرا شد و حالا به گفته روزبه معینی مجری طرح و مدیر اجرایی این پروژه نمایشی تلاش‌ها بر این است که تا پایان سال این نمایش موزیکال در تالار وحدت روی صحنه برود.

وی هم اکنون مشغول جذب اسپانسر برای «قحطی نور» است.

همچنین روزبه معینی از رایزنی برای اجرا در خارج از کشور سخن گفت و اینکه هم اکنون مذاکره‌ها با کشور اتریش در حال انجام است. دلیل انتخاب اتریش و دیگر کشورها به علت داشتن تالار و امکانات مورد نیاز اجرای نمایش «قحطی نور» است.

«قحطی نور» دو سال گذشته به صورت خصوصی در تالار وحدت به صحنه رفت و نخستین تجربه امین حیایی در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر بود. سایر گروه بازیگران این نمایش را ھنرمندانی چون نیلوفر خوش خلق، یاسر خاسب، محسن گودرزی، امیر محمودی، بھادر فاضل، مھسا خسروی و... تشکیل داده بودند. این نمایش تلفیقی از موسیقی، حرکت و تئاتر بود و داستان آن به جدال نور، ظلمت، امید و رھایی می پرداخت.