اکران آنلاین فیلم «جنون» ساخته کامران قدکچیان از امروز جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ در دو پلتفرم نماوا و فیلیمو آغاز شده است.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم «جنون» به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه کنندگی مؤسسه رسانه‌های تصویری به عنوان یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه نمایش خانگی از طریق پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو به صورت آنلاین اکران شده است.

میترا حجار، کامبیز دیرباز، آشا محرابی، قربان نجفی، مجید جعفری و مهرناز افلاکیان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

چراغ‌ چند سینما در تهران خاموش است؟

در خلاصه داستان «جنون» آمده است: در کنار بنادر خلیج فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام «زار» وجود دارد که یک مراسم جن‌گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه آن را باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند. «بهزاد» بر این باور است که روح «برساد»، او را تسخیر کرده و این مرد روان‌پریش با ورود به خلوت «غزل»، ماجراهایی دلهره‌آور پیش می‌آورد و...


عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: کارگردانی و تدوین: کامران قدکچیان، نویسنده: پیمان عباسی، مجری طرح: مهدی گلی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمد افسری، طراح چهره پردازی: رسول سیدعربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح جلوه‌های ویژه کامپیوتری: نیما مهدیان، مدیر تولید: جعفر صمدی، صدابردار: بهمن حیدری، صداگذاری و طراحی و ترکیب صدا: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، آهنگساز: یحیی سپهری شکیب، مدیر تدارکات: مسعود شرفی‌کیا.