مستند «سرنوشت» در پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری پذیرفته شد.

پایگاه خبری تئاتر: تازه‌ترین ساخته یاسر طالبی مستند «سرنوشت» است که نزدیک به سه سال از آغاز کار آن می‌گذرد. این فیلم پس از تصویربرداری دوساله اکنون در مرحله پس‌تولید است.

نسخه راف‌کات این مستند در بخش «پروژه‌های در حال تولید پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری» که مهم‌ترین رویداد سینمایی مرکز و شرق اروپاست پذیرفته شده است.

۱۲ پروژه از جمله مستند سینمایی «سرنوشت» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه‌کنندگی مشترک الهه نوبخت و یاسر طالبی برای کسب جایزه حمایتی بهترین پروژه مرحله تولید رقابت می‌کنند. «سرنوشت» (destiny) محصول ایران، فرانسه، آلمان و نروژ است.

«سرنوشت»، داستان دختر نوجوانی به نام سحر و پدرش، رحیم است. داستانی از تردید، عشق و جاودانگی!

تصویربرداری این مستند در چهار فصل و در شمال ایران از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در اسفندماه ۱۳۹۹ به پایان رسید. قرار است این مستند ۸۰ دقیقه‌ای در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.

پیشتر مستند نیمه‌بلند «دلبند» را طالبی و نوبخت ساخته بودند که در عرصه بین‌الملل یکی از موفق‌ترین آثار مستند کشورمان بوده است.

«سرنوشت» در بخش فیلم‌های در دست تولید با رقبایی از لهستان، رومانی، اوکراین، فرانسه، آلمان، آرژانتین، روسیه و گرجستان به رقابت می‌پردازد.

عوامل این مستند عبارتند از: کارگردان: یاسر طالبی، تهیه‌کنندگان: الهه نوبخت، یاسر طالبی، سایر تهیه‌کنندگان: بارد کجوگ رونینگ و فابین گرینبرگ از نروژ، هنگامه بلوری از آلمان، استفانیه لبرون از فرانسه، دستیار کارگردان: فرزانه فتحی، صدابردار: نوراله طور سوادکوهی، حسن جعفری، وحید ابراهیمی، فیلم‌بردار: یاسر طالبی، تدوین‌گر: یاسر طالبی، رضا شیروانی، مشاور تدوین: کاوه ایمانی، محقق و مدیرتولید: شرف‌الدین اعزی و مشاور رسانه‌ای: لیلا سلمانی.