مراسم افتتاحیه‌ نخستین یادواره‌ نمایش‌نا‌مه‌خوانی «نی‌نوا» ساعت 18 امروز یک‌شنبه 16 آذر ماه در خانه‌ تئاتر فر‌هنگ‌سرای گلستان برگزار‌می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: مراسم افتتاحیه‌ نخستین یادواره‌ نمایش‌نا‌مه‌خوانی نی‌نوا، با حضور داریوش مودبیان، عزت‌الله مهرآوران، بهزاد صدیقی، سیروس همتی، زری کریمی، علی‌محمد رحیمی، علی یعقوب‌زاده و نیز  جمعی از هنرمندان تئاتر و مدیران فرهنگی در خانه‌ی فر‌هنگ فدک برگزار می‌شود. در این مراسم داریوش مودبیان به عنوان هنرمند و سخنران ویژه و اسرافیل صف‌آرا، معاون آفرینش و اجرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه‌ هشت و فر‌هنگسرای فردوس،سخنان کوتاهی را ایراد خواهندکرد

در نخستین یادواره‌ی نمایش‌نا‌مه‌خوانی «نی‌نوا» چهار نمایش‌نا‌مه‌خوانی با محتوای فرهنگ دینی و عاشورایی «این منم» نوشته‌ی سیروس همتی و تقی همتی ‌نیا و کارگردانی سیروس همتی، «کرب و بلا » نوشته‌ و کارگردانی خسرو امیری، «شرف‌نا‌مه‌ی یحیای تیره‌بخت» نوشته‌ی محمد چرم‌شیرو کارگردانی بهزاد صدیقی، و «زیارت نطلبیده‌» نوشته‌ی امیر لشکری و کارگردانی مجید علم‌بیگی به مدت چهار شب اجرا می‌شود.

در دومین روز از یادواره‌ی نمایش‌نا‌مة‌خوانی نی‌نوا، فردا دوشنبه‌ 17 آذر‌ماه‌ جاری، نمایش‌نا‌مه‌ی‌خوانی «کرب و بلا« کاری از گروه تئاتر هزاردستان، نوشته‌ و کارگردانی خسرو امیری با‌ نقش‌خوانی محمد مختاری، سیمین به‌فر و خسرو امیری به صحنه‌ می‌رود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم و  دیدن این نمایش‌نا‌مه‌خوانی‌ها می‌توانند ساعت 18 روز‌های یاد شده به‌ خانه‌ فر‌هنگ فدک واقع در میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب فر‌هنگ‌سرای گلستان، خیابان بوستان فدک مرا‌جعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 77813002  تماس بگیرند.

لازم‌ به یادآوری است کلیه‌ عواید حاصل از فروش بلیت این نمایشنا‌مه‌خوانی‌ها به موسسات خیریه‌ «محک» و «زنجیره‌ امید» اهدا می‌شود