فیلم کوتاه «voice» به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی و تهیه‌کنندگی حامد قریب به جشنواره اتوپیای آمریکا و جشنواره سانداسکرین ایتالیا راه پیدا کرد.

چارسو پرس: این فیلم کوتاه به ۱۸مین دوره از جشنواره اتوپیای آمریکا که رویدادی مستقل به شمار می‌آید، راه پیدا کرده است. جشنواره اتوپیای آمریکا که هرساله فیلم‌ها را در در گرین‌بلت آمریکا نمایش می‌دهد، امسال در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ نوامبر برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

فیلم کوتاه «voice» همچنین به هفتمین دوره از جشنواره سانداسکرین ایتالیا نیز راه پیدا کرده است. این رویداد سینمایی معتبر، مربوط به فیلم‌های هنجارشکن درباره صدا و موسیقی و یا موسیقی محور است و امسال در تاریخ ۲۷ سپتامبر تا ۲ اکتبر در راونا ایتالیا برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

فیلم کوتاه «voice» برشی از زندگی یک صدابردار سینما است که در حین رساندن مسافران، شب و روز را در یک ماشین و باشنیدن صداهایی که از زندگی عاشقانه خود ضبط کرده است، سپری می‌کند.

ابراهیم عزیزی، هانا کامکار، خلیل ظروف‌چیان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به: شاهین طوفان (مدیر فیلمبرداری)، علی گورانی (تدوین)، محسن نانکلی(صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار)، امید روشن‌بین (موسیقی)، فربد جلالی (اصلاح رنگ)، محمد حسین قانع (جلوه‌های ویژه)، میثم اسلامی (مترجم)، هادی میثمی (نوازنده ویلن‌سل)، ناهید رضایی (منشی صحنه)، محمدرضا امینی، حمزه نصیری، محمد جواد کبیری (گروه فیلمبرداری)، علیرضا خضرایی (عکاس)، شادان کمیلی (گریم)، کیان عزیزیان (تدارکات)، سهراب تیموریان (سینه‌موبیل)، سعید موسوی (ساخت عروسک)، جاوید علی‌پور(پن استودیو) (دفتر پیش تولید) اشاره کرد.


پخش بین المللی این فیلم را فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد.