در بازسازی فیلم کلاسیک «بامبی» والت دیزنی، قرار است این شخصیت محبوب و دلنشین با چهره‌ای تاریک و به عنوان ماشین کشتار بازگردد.

چارسو پرس: مانند «وینی‌پو» اکنون «بامبی» که به تملک عموم درآمده، در حال بازگویی روایتی ترسناک از خود است.

اسکات جفری کارگردان «جهش» در همکاری با ریس فریک-واترفیلد تهیه‌کننده که نویسندگی و ساخت فیلم «وینی پو: خون و عسل» را انجام داده قرار است «بامبی» ترسناک را بسازند.

«وینی پو: خون و عسل» هم نسخه ترسناکی از شخصیت «وینی پو» بر مبنای کارتون محبوب کودکان است و قرار است از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ راهی سینماها شود.

در وب‌سایت این تهیه‌کننده آمده است که این دو قصد دارند «بامبی: فرضی» را این بار در قالب نسخه‌ای تاریک از کارتون کلاسیک کودکان بسازند.

گویی فیلم اصلی «بامبی» محصول ۱۹۴۲ که یک موجود کوچک شاهد کشته شدن غم‌انگیز مادرش توسط شکارچیان است؛ به اندازه کافی ناراحت کننده نبود؛ حالا جفری گفته است در فیلم جدید بامبی را به عنوان یک ماشین کشتار شرورانه تصویر می‌کند.

آیا منظور او این است که این آهوی شیرین باید به دنبال انتقام قتل مادر محبوبش باشد؟ جزییات تا به اینجا مخفی نگه داشته شده است.

گفته شده این فیلم یک بازتعریف دوباره و فوق‌العاده تاریک از داستانی خواهد بود که سال ۱۹۲۸ خلق شده و همه آن را می‌شناسند و دوست دارند. به گفته جفری این بامبی جدید با الهام گرفتن از طرحی که در «آیین» نتفلیکس به کار رفته یک ماشین کشتار شرورانه خواهد بود. برای یک بامبی هار آماده شوید!

در «آیین» فیلم ترسناک بریتانیایی محصول ۲۰۱۷ با بازی راف اسپال و به کارگردانی دیوید بروکنر، گروهی از دوستان که در حومه سوئد پیاده‌روی می‌کنند با پدیده‌های غیبی روبه‌رو می‌شوند و یک غول چهار پای شاخ‌دار آن‌ها را شکار می‌کند.

استودیو آی‌تی‌ان که سازنده «وینی پو» جدید بود، با این پروژه هم همراهی می‌کند و وینس نایت نیز از همان فیلم، فیلمبرداری این فیلم را انجام می‌دهد. قرار است تولید این فیلم از اواخر ژانویه شروع شود.

دیزنی سال ۲۰۲۰ اعلام کرد قصد دارد یک بازسازی لایو از «بامبی» بسازد. برای نوشتن فیلمنامه این فیلم ژنو رابرتسون-دورت نویسنده فیلمنامه «کاپیتان آمریکا» و لیندسی بیر انتخاب شده‌اند.

میکی ماوس دیزنی نیز از سال ۲۰۲۴ به تملک عموم درمی‌آید و حق انحصاری آن دیگر در اختیار کمپانی دیزنی نخواهد بود. طبق قانون کپی رایت آمریکا یک موضوع ۹۵ سال پس از خلقش وارد مالکیت عمومی خواهد شد و پس از آن کپی‌رایت بر آن اعمال نمی‌شود.